Gå til innhold

Anbefalte innlegg

men hun er verdens blideste om hun får sitte. Da kommer hun seg rundt om kring ved å skyve seg med hender og ben. Hun klarer da å dra seg opp på kne innimellom og forsøker å dra seg opp i stående. Men om jeg legger henne på ryggen ligger hun der og syter til hun får hjelp til å sette seg opp.

Andre som har slike rare unger?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4690234-9-mnd-og-vil-ikke-snu-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til deg som sier at det ikke er bra å sette henne opp..

Jeg begynte å sette opp datteren min ganske tidlig(rundt 5mndr) Hun har ikke tatt noen skade av det, i dag er hun snart ni mndr, og hun setter seg opp selv,reiser seg, krabber etc.... Så, hvor du har det fra vet jeg ikke. Helsesøster kanskje???? Vi trenger ikke bry oss om alt det de sier.. :)

Tror det er riktig at du setter henne opp jeg, det er det lille ekstra hun trenger for å gjøre det hun mestrer. Det er jo kjempeviktig at hun kjenner "jeg får det til jeg kan."

Tenk om hun skulle ligge på rygg og bare være frustrert, det blir ikke mye selvtillit av det. Dessuten tror jeg miss anonym her oppe bare svarer for å irritere....

Ingen barn som starter å krabbe fra ryggleie uansett.

Det du lurte på var jo om det er andre som har slike barn, og gutten min er bare 3 mnd - så nei, det har jeg ikke ..

Ja, det er jo helt meningsløst. Ingen grunn til det. Da er det frustrasjon hun har fokus på og ikke utforsking og utfordring.

-Da jeg skrev at ingen barn starter å krabbe i ryggleie så siktet jeg til anonym som skrev at hun aldri ville lære seg å åle, krype etc dersom du satte henne opp.

Ble kanskje litt rotete, er litt trøtt så nå er det nattinatt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...