Gå til innhold

Emmaljunga city cross sportsvogn... erfaring??

Anbefalte innlegg

Er det noen som har kjøpt denne? Vet den er ny for året, men er det noen som har rukket å prøve den? Tenker da å kjøpe med city bagen. Var og så på den i butikken, og den var veldig lett i forhold til de andre. Håper på noen tips :)

Fortsetter under...

Så bra at du også har sett på denne vogna. Det er spørs om det er mange med erfaring, siden den er så ny. Men han i butikken var veldig for denne. Han sa den var lettere og stødigere å kjøre siden den er lavere. Hvor så du på den?? Vi var på Rudo barnevognhuset på Grønland.

hvorfor ikke kjøpe emmeljunga scooter ?? den er billigere enn city cross , utrolig god å trille , og beregnet for barn fra 6 mnd til 4 år .. jeg kjøpte den for ikke lenge siden og er kjempe fornøyd. jeg har prøvd ut endel barnevogner (har vært dagmamma + 4 barn selv) lykke til med valget av vogn :)

Annonse

På Rudo koster den 6144 kr. Det er inkl. kombibagen. Hvis scooter er beregnet fra 6 mnd så blir det litt vanskelig. Vi må ha en som vi kan ha helt fra første mnd. Vi bor i 2. etg, så trenger en som ikke er så altfor tung å bære.

Hei! Jeg har skrevet her om denne vognen før, men kan si det en gang til - anbefales!:-) Vi kjøpte det i Sverige i begynnelsen av oktober, datteren vår er nå nesten 7 måneder og vi bruker fortsatt bagen. Var litt bekymret for at den blir liten altfor tidlig, men nei. Vår jente er 72cm og sover fortsatt i City Bag. Den eneste jeg mangler er ryggstøtte i City Bag, sånn at babyen kunne sitte litt i den også. Vi har brukt pute. Vi har vært veldig fornøyd, vognen er lett å slå sammen, behagelig å trille, lett å løfte inn og ut bilen. Fin å se på...vi har akkurat vært på Sydentur, hadde den med der også, fortsatt like fin. Vi betalte ca 5300NOK i Sverige, for denne prisen fikk vi City Cross med City Bag + stelleveske + fottrekk for sportvogndelen.

• 2 uker senere...

Hei. En stund siden jeg har vært innom her.. Takk for alle svar. Bra å høre fra noen med erfaring. Vi har fortsatt ikke kjøpt vogn, men blant alle vognene vi har sett på så er det fortsatt denne som frister mest. Spørsmålet er om det er verdt å kjøpe en ny vogn, når det er såpass mange bra brukte på nettet. Føles som å sløse.. men den var jo en ganske så hyggelig pris i Sverige da når man får med alt det... pluss at valutaen må jo gjøre sitt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...