Gå til innhold

Hjelp, stakkars liten.

Anbefalte innlegg

Gutten min er 13 mnd. Han er syk og har 40 i feber, fikk stikkpille for snart 2 timer siden og han ble lagt kl halv 8.

Våknet etter en halvtimes søvn og bare skriker og skriker.

Stakkars lille gutten min har det ikke godt nå.

Har gjort alt jeg kan for å roe han ned,båret rundt på han og busset han, men ingenting hjelper.

Han er kjempetrøtt.

Hva gjør dere i en slik situasjon.

Ta han opp og la han være oppe til han sovner eller la han gråte men ligge ved siden hans.

Eller la han ligge på rommet sitt, men gå inn hvert 2 minutt????

Er helt rådløs....Siden han er syk blir jo situasjonen litt spesiell.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4690101-hjelp-stakkars-liten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde absolutt lagt meg i deres seng og sovnet med ham der..Barn trenger så mye nærhet og kjærlighet når de er syke...:)Syng og stryk ham over ryggen og magen...Vær god og gjerne vugge ham i hendene dine..Det pleier jeg med vesla vår..Det hjelper masse...Husk å gi ham masse vann å drikke..Det er veldig viktig.) Lykke til.. Og god bedring...

Gi ham flaske med litt saft, de trenger all den væsken de kan få og saft gir litt løft i energien hans også. Godt med litt søtt sikkert... Vi gir det til vår når han er syk og han drikker da mengder og det hjelper. Virker som feberen tynnes ut...

Ville latt ham være oppe og ikke ligge og skrike, kos med ham og bær ham om nødvendig, ikke ha mye klær på og ikke dyne, de skal ha det svalt.

God bedring!!!

Hei og tusen takk for svar.

Han har endelig sovnet nå etter mye styr og masse kos og kjærlighet så klart:-)

Håper han sover natten gjennom nå.

Hovedproblemet tror jeg er at han er helt tett i nesa slik at han ikke klarer å smokke,så derfor blir han mer frustrert.

Men det går jo alltid fort over..Ha en fin natt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...