Gå til innhold

Nei, kroppen er visst ikke klar :-(


sailor m1+2prinsesser :-))

Anbefalte innlegg

Ja som dere vet fikk jeg ikke satt inn eggene mine pga av fare for overstimulering, som var helt korrekt for jeg ble sprekksjuk. nå har jeg fått mensen og var inne til UL idag, men nei der er det både vann og grums ennå så jeg må fortsette på suprefact sprøytene også få vi se om alt er klart om to uker. nå håper jeg bare vi rekker alt før vi skal på ferie 18mai og blir borte i en mnd. Jeg er så lei og sliten idag, menssmertene er helt horrible, merker smerter ut i eggstokkene til og med, men det er visst normalt for det er så mye som må renses ut.

Jeg har vært så optimist og tatt alt med fatning, men nå begynner jeg å bli mektig lei og nedfor. vel det var en liten laber oppdatering fra jenta på island. Jeg får sove på alle følelsene så får jeg det nok bedre imorgen.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så dumt da sailor! Håper du snart blir klar da, så du kan kose deg i spenning på ferien....! Hvor skal dere på ferie da? En måned, det er jo deilig å ha så lang ferie, ble misunnelig jeg! Har begynt i ny jobb så det er vel litt usikkert hvor mye ferie jeg får lov å ta :).

 

Forstår at du er lei og sliten, håper du snart blir frisk og sprek igjen og klar for innsetting! Krysser fingrene for deg!

 

trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sailor!

 

Leit å høre at mensen-monsteret er så slem med deg. Føler med deg - du har hatt det vondt lenge nok nå.

 

Sender en stoooooooor klem og ønsker god bedring!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dette var ikke noe hyggelig, sailor.

Og mens-smerter i tillegg, stakkar deg......Ikke noe godt! :o(

Sender deg en god klem med ønske om en mye bedre dag i morgen:o)

Håper virkelig alt er i orden før ferien deres.

 

Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søte dere er. ja det er godt å ha dere!

Vi skal hjem til norge og så til Hellas, mannen skal på konferanse i Athen så mens han er der så drar jeg hjem til familien i norge før jeg reiser ned å møter han der. Vi skal være der i to uker, og har store problemer med å velge hvilken øy vi vil være på. orker ikke sånn øyhopping med nytt sted hver kveld, men man vil jo være et koselig sted så vi leser guideboka for fulgt, men det er så utrolig mulig å velge mellom. så skal vi være en drøy uke hjemme hos familien min før vi vender nesen tilbake til hverdagen. Det skal virkelig bli deilig å komme seg bort, håper bare at det ikke blir noe tull med det.

vi snakkes,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sailor-jenta;-)

 

Kult nytt nick du har skaffet deg forressten:-))

Forferdelige greier dette med overstimulering, altså!! Håper du snart kommer til hektene igjen, og at du snart får oppleve å være ruger du også!

 

Klemmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo takk for det, syntes smhi var litt for kjedelig så i en av hormontoppene så forandret jeg nicket mitt. det går sakte og komme til hektene men det er nok like mye at jeg er så sliten av alt styret vi er i, ser dog lyst på livet og håper jeg kan få en rolig og gledelig sommergave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...