Gå til innhold

August: Hva kan de nå da? (7,5 mnd) :)

Anbefalte innlegg

Så masse deres søte små kan! Blir nesten litt misunnelig her... hehe neida...(eh joda ;p) Hva kan de nå?

Vet det er helt normalt og at utviklingen er forskjellig ;)

Ine Amalie kan rulle alle veier, snaaart sitte helt selv, men ikke så veldig mye mer.... hm. Men hun er veldig flink til det hun kan da! :)

Nå øver vi også hver dag på " så stor" og "klappe kake" :) Hun skjønner også hva som kommer men klarer det ikke selv enda. Synes det er veldig gøy

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4689512-august-hva-kan-de-n%C3%A5-da-75-mnd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke moro? Synes det er så gøy hver gang hun lærer seg noe nytt jeg!

Emma kan sitte selv, sette seg opp selv, og krabbe. Hun ruller alle veier, ligger helst ikke på ryggen! I tillegg reiste hun seg opp igår og holdt seg fast i salongbordet - helt selv! Så stolt mor vet du!!! Hun kan vise hvor stor hun er, og jeg tror hun begynner å skjønne meningen med NEI - selv om hun ikke akkurat lystrer *ler*

Hun har lært seg å rive bøker ut av bokhyllen, gnage på ledninger og gjøre katten sinnsforvirret ved å dra den i hallen!

Nå åler hun seg fremover! krabber ikke ennå..

ellers rister hun på hodet når vi sier nei nei, baker kake, elsker at vi synger ro ro din båt og lille petter edderkopp!, hun gjør seg veldig til om dagen også.. sitter ikke ennå, men sitter med litt støtte.

Ellers øver vi på så stor med armene i været greia!

koz

Elias åler seg bortover i vill fart, helst bort til vannskåla til hunden eller til stikkontakter ol.Står på alle fire og beveger hendene, men har ikke skjønt bena enda. Han kan ikke sette seg opp enda, men er på god vei.

Ellers jobber vil mye med å lære å klappe og vise hvor stor han er (hvorfor gjør vi det egnetlig, er jo litt tullete...:-)

Jeg prøver å ikke si så mye nei jeg da, de forstår jo ikke det likevel, men jeg sier navnet hans litt strengt og tar han bort fra det han gjør som han ikke skal. Men den lille rampeungen, han bare gliser og vips! så er han der og gnager på ledningen osv... Så det funker jo ikke det heller. Ja, ja, og mer er i vente:-D

Krype, krabber litt når han gidder, setter seg opp og sitter, og reiser seg opp både på knær og i full høyde. Klappe/slå i bordet, plaske i vannet... Kommer ikke på mer nå. Rulling er kjedelig blitt :P Er jo så mye mer å finne på nå *ler* Har nok å følge med for tiden ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...