Gå til innhold

Husker dere hvor fort dere kjente at dere var gravide??

Anbefalte innlegg

Skal ha mensen om to dager. Og føler meg faktisk allerede gravid. Vondt i bekken, ømme bryst osv. Har to fra før, og synes tegnene er kjente, men er kanskje bare ønske...

Har tatt en test for to dager siden, og synes faktisk jeg så en svak svak strek.

Nå må jeg være

Fortsetter under...

jeg tok test på dag 27 i syklusen og hadde da hatt noen syke mensmurringer (som jeg aldri pleier å ha annet enn akkurat den dagen mensen kommer) + vannvittig ømme bryst (vondt å gå i trapp feks) i noen dager før det... så man kan nok kjenne det tidlig... ei venninne av meg som er 3barnsmor og fikk bekkenløsning til de grader i svskap nr 2 kjente det på bekkenet før hun forventet at hun var gravid...

skjønte det et par uker over ventet mens. skulle steke pannekaker hos kjæresten min som jeg da bare var på besøk hos. pannekakene ble totalt mislykka og jeg ble så frustrert at jeg sa jeg ville hjem! hehe.... hormonene som spillte et puss der ja... den episoden kommer jeg til å huske lenge!

lykke til uansett om du er gravid elr ikke:)

Fikk mistanke om at jeg var gravid før ventet mens med nr 3, så det er ikke umulig at du er gravid. En kjenner jo kroppen sin bra etterhvert.....

Håper du får ønsket ditt oppfyllt! Det er hektisk, men utrolig fantastisk å være 3-barnsmor!

Jeg var kjempekvalm og kastet opp en uke etter eggløsning. Visste med en gang at jeg var gravid men testen viste jo ikke noe før 12 dager senare. Jeg trodde kvalmen var psykisk men den sluttet ikke før jeg var over 18 uker på vei.

Annonse

Eg fekk positiv test to dagar før mensen skulle ha kome, men visste av ein eller annan grunn at den kom til å vere positiv. Hadde ein del "små stikk" nede på høgre sida av magen ei vekes tid før (kanskje egget som festa seg?).

Første "ordentlege" symptom var at den svinaktige kvalmen begynte då eg var rundt 5 veker på veg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...