Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sitter her med en skål med knaskerøtter, minimais, sukkererter og agurk ..... mmmm....

Og i formiddag gikk jeg tur i 2 timer!

Er ikke helt tilfreds med vekta. De to første ukene etter fødselen raste kiloene av meg, men så var det stopp. Og med det utrolige godtesuget jeg har om dagen så jeg meg nødt til å ta rev i seilene.

Så nå er sjokoladen byttet ut med sunnere snacks i håp om at det kan hjelpe....

Måtte bare skryte litt av meg selv :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4689184-n%C3%A5-er-jeg-sunn-ass%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er kjempe flink! ;)

Her er vi heller ikke fornøyd om dagen...har enda 6 kilo igjen etter fødsel, og det er ikke gøy... (hun er 7 mnd)

Leste om blodtypedietten idag og den virker helt knall. gå inn og søk på den på sol eller noe, og les litt. får råd om hva du burde holde deg unna og ikke, hva slags treningsform som passer deg etc etc :)

Vet det er noe i det for det er mye som stod der som jeg vet fra før at jeg ikke tåler. Pussige greier! Så nå skal vi prøve det :))

Takk for tipset!

Prøvde Lindberg-dietten før jeg ble gravid og gikk ned 8 kilo på like mange uker. Men det er litt for hardt å holde seg unna brød når en har lite ekstra tid til å lage mat. Men det største problemet mitt er cola og sjokolade. Har ikke drukket cola siden snupp ble født og er kjempestolt. Men sjokolade er det bare vanskelig å la være å spise...*sukk*

hehe uff ja...det er ikke alltid lett å holde seg unna. er jo så mye godt!

faktisk så var hvetemel noe av det verste jeg kunne spise for min type.... :\ får prøve med spelt istedenfor, så får me sjå!

Er jo egentlig ganske logisk fant jeg ut, for når man spiser noe som kroppen ikke klarer fordøye og kvitte seg med, så lagrer det seg jo isteden. Pussig? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...