Gå til innhold

Hvor lenge er deres 6 mnd gml bebier våkne før føste dubb..

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid tar det fra deree har stått opp /våknet til bebisen må sove litt igjen? Her klarer jeg såvidt å holde han våken i max 1,5 time. Føler nesten at det var "bortkastet" å stå opp ( hvis dere skjønner hva jeg mener?)

Fortsetter under...

Det er sånn hos oss også. Vi koser og leker litt i senga før vi står opp og tar morgenstell. Så får han mat og så er det tid for første lur. Men det passer meg helt ypperlig, for da dusjer jeg og spiser frokost mens han hviler. :-)

Annonse

Det er ikkje lenge han held ut nei... I dag våkna han kl 7, vi stod opp litt før 8, tok morgonstellet og han fekk pupp og leikte på golvet mens eg tok historiens kjappaste dusj. Så gjekk han ned for telling ca 8.45.

Som regel søv han ikkje før 9.30, men han var tidlegare oppe i dag enn han pleier.

Er jenta mi rar eller?? Hun sover maks en gan pr dag hun og det er en gang mellom 14 og 17 (sover maks 2-2,5time da). Hun sover om natta fra 2030 til ca 930 med en sjelden nattpupp... Av og til så vil hun ikke sove en gang, bare ligger våken og ser seg rundt og slapper av i våken tilstand.

tulla mi mååååååååå legge seg igjen etter 1 1/2 time etter hun har stått opp. Da har vi spist, sunget, byttet, badet, kledd ja alt for at hun ikke skal gå over i sovemodus med en gang. Går det over denne angitte tiden blir det bare grining og tull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...