Gå til innhold

KIMBY, ang. de åndene du drev ut hos faren min og broren min....

Anbefalte innlegg

Du sa jeg skulle ta kontakt igjen hvis det ikke ble rolig der. Og det har det ikke blitt tvert imot. Det har blitt mye verre etter at du prøvde å drive dem ut og nå har de begynt å gå inn på soverommet til pappa og stå og se på han når han sover, også stryker de han på armen og over håret.

Pappa har våknet av dette flere ganger og han begynner å synes at dette er ekkelt, han har ikke tørt å fortelle samboeren sin det for hun er redd for å være hjemme alene der. Og det er fortsatt ett rabalder på kjøkkenet hans om kvelden/natten. Hva tror du har skjedd siden de begynner å berøre han? Har de blitt sinte fordi du prøvde å få de ut?

Kan du fortelle hvordan hun damen ser ut som du så? Og vet du hvorfor hun driver å tar på han når han sover?? Pappa har sett henne, hun stod over sengen hans og tittet ned på han.Han våknet av det og han fortalte at han ble skikkelig uvel og urolig i kroppen, samtidig som hårene reiste seg.Ser at dette begynner å ta på faren min, så vi blir veldig glad hvis du kan hjelpe oss.

Det er heller ikke blitt stille hos broren min, så du fikk nok ikke med deg alle sist. Damen er ihvertfall igjen om det er flere vet jeg ikke, han har bare sett henne..

Tror du at du kan titte på dette når du får tid??

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...