Gå til innhold

Hvor mange deler må dere dele vogna i for å legge den sammen? og ha den i bilen..

Anbefalte innlegg

jeg har quinny comfort med dreami, og jeg må (tror jeg) dele den i 3.. altså først ta av dreamien så ta av adapterene også legge sammen resten av vogna... og det irriterer meg! Gjør jeg noe galt? Går det an å legge den sammen uten å ta av noe?

Fortsetter under...

Har samme vogn som deg, quinny comfort, men uten bag da.. Men må man ta av bagen da..? Min legges ihvertfall i 1 del. Har også en brio kombi som også legges i 1 del..

=)

Annonse

Før når jeg brukte bag delen på vogna måtte jeg først ta av alle hjulene, legge understellet i bilen og ta av bagen å legge den oppå..

spørs hvilken bil den skal inn i.. i noen måtte bagen inn i bilen.. men nå bruker jeg sportsdelen,mye enklere!! Har troll vogn forresten

Vi har stor bil, så jeg triller vogna inn bak i bilen uten å gjøre annet enn å ta ned kalesjen. Skikkelig lettvint! :-) Vi har Brio kombi, og den er så tung at jeg hadde ikke klart å løfte den tror jeg...

Dette er en av grunnene til å kjøpe seg stasjonsvogn!! Vi gjorde det før vi fikk førstemann. Det er riktigignok ikke en spesielt stor bil, men vogna er stor og går akkurat inni når jeg legger den sammen - vi har brukt en Simo kombi til begge to!

Jeg hadde ikke kjøpt meg en vogn som jeg måtte plukke i biter for å få inn i bilen!

Annonse

Hehe...

Eg treng ikkje gjere anna enn å klikke håndtaket nedover på Quinny'en, eller "brette" håndtaket over bagen på Simo Elegance'en. Og tar eg av det eine bakhjulet på Quinny'en får eg vognene inn i bagasjerommet ved sida av kvarandre. Hadde ikkje orka å demontere vogna kvar gang eg skulle nokon plass.

Citroën Xm stv. har nok det største bagasjerommet utan å vere "stor" bil. Veeeldig fornøgd ja!

:o)

Vi har Quinny comfort 3xl freestyle, med dreamybaggen.

Vi trenger kun å ta av dreamybaggen så legger vi sammen understellet og inn i bagasjerommet.

Trenger ikke å ta av adapterne. Vi har en Opel astra stasjonsvogn, det er vel den minste stasjonsvogna til Opel men har ingen problemer med å få plass til vogna i bagasjerommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...