Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg har den sorte.. Dyreste buksa eg har kjøpt ever, men veldig god.. Bruker den litt til best, med omslagskjole, eller en fin topp.. Var redd den skulle begynne å nuppe seg (det gjør stort sett alle klærna mine) men det har gått fint til nå.. Regner med at den blir brukt som kosebukse etter fødselen ;-)

Tror de er store i størrelsen, eller ihvertfall veldig elastiske. Bruker str 46-48 til vanlig og var litt skeptisk da ho i butikken fant frem ei bukse i str L til meg. Men den passa kjempefint. Magen har vokst den del i de 7 ukene siden eg kjøpte den, men den har vokst med meg (hvis du skjønner ;-)

Annonse

Jeg har den! Den er kjempegod, anbefales virkelig hvis du har tenkt å kjøpe deg en mammabukse som skal vare hele graviditeten. Den er ekstremt elastisk, jeg er sikker på at en tvillingmage også kunne få plass i den. Den mest elastiske gravidbuksa jeg noengang har prøvd i hvert fall! Under magen blir den nok litt trang etter hvert, fordi du får dobbelt lag med stoff, men over magen kan du nok bruke den hele tiden. - Og det er sant at den er fin! Sitter utrolig fint på rumpe og lår og er ut som en penbukse, selv om den føles som en joggebukse! Ikke så lett å slå den, nei! Når det gjelder størrelse, bruker jeg normalt Small, og kjøpte small i denne også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...