Gå til innhold

Mai: trener dere enda?


snart tobarns

Anbefalte innlegg

eller i det minste tar en gåtur?

Jeg har nærrmest gitt meeg md det nå... har termin 19.mai.

 

har kynner hele tida når jeg går, og ryggen verker fortere nå.

 

kanskje jeg burde tvinge meg...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei du....

 

Ja trener ennå, men har trappet ned fra 6 dager til 3 dager i uken...er en skikkelig treningsnarkoman til vanlig og må røre på meg...nå skal det sies at jeg har vært vanvittig heldig uten en eneste dårlig dag...dessuten er jeg instruktør selv så jeg kjenner begrensningene mine veldig godt, samt at jeg studere på idrettshøgskolen og har lært mye rundt temaet.

 

Det er viktig at du følger kroppens signaler....får du mye kynnere og verk i ryggen burde du faktisk heller ta det med ro....hvis du får til å gå er det absolutt å anbefale..men ikke press deg....det er viktig å være i form etter fødselen også..... :0)

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Men mye roligere enn før. Litt styrke for arme, ben og tverrstilte magemuskler + lett aerob trening på ett eller annet apparat. Ingen kynnere, ingen bekkenløsning - termin 1. uken i mai:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener kondis+styrke en til to ganer i uka, og så går jeg tur nesten hver dag (har trappet ned treningen kjempemasse!)

Fikk beksjed av fysioterapaut at jeg må tenke på å slutte helt med kondistreningen pga av bekkenplager (er 80% sykemeldt, han anbefalte 100%).

Men han sa at jeg kan gå så mye jeg bare vil, det skal ikke gjøre vondt verre.

jeg er i uke 32, termin 28.mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 15 mai, og svømmer 1 gang i uken, også er jeg på aerobic eller høypuls 1 gang i uken.

Jeg tar det litt rolig på høypuls timen. Merker at det er ubehagelig å hoppe, da magen liksom kommer deisende etter:) Jeg klarer dessverre ikke å gå turer (får vondt i bekkenet av å gå, men ikke av å hoppe???).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg svømmer mye (et par ganger i uka). Prøver ellers å gå en del turer, men får vondt i ryggen og beina når jeg går for langt. Så det er ikke så mye jeg beveger meg akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...