Gå til innhold

Hvor lenge kan en baby på 3 mnd sitte i bilstol?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er det vel som med alle andre saker forskjellige meninger, men hvis du har et godtkjent bilsette så er de veldig bra nå. Kan godt kjøre litt lengre enn en time hvis babyen har det bra.

hvordan vet man at babyen har det bra i en bilstol, min blir veldig urolig i bilstolen , men vet ikke om det er fordi hun ikke liker seg der eller noe, hun slutter med en gang hun får smokken, det hjelper, har hun det ikke bra da, ble litt nervøs jeg nå!!!

Annonse

Min datter er 10 uker å blir også sutrete i bilsettet, men når hun får smokken blir hun stille og sovner som oftest. Tror ikke hun sutrer fordi hun ikke har det bra, men fordi hun ikke synst det er gøy å sitte stille,hihi.... Tror ikke hun hadde sovnet hvis hun hadde det forferdelig i stolen sin. Man må vel bare føle seg frem tror jeg, skal ikke være lett å være nybakt foreldre :)

Hvis han sover lar vi han sove hvis ikke stopper vi etter en time, han klarer ikke å sitte helt selv ennå (7 1/2 mnd) så da får han strekke ut beina og ryggen i noen min. Blir deilig da han sitter selv for da kan vi kjøre litt lengre av gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...