Gå til innhold

utålmodig og sint ved puppen!

Anbefalte innlegg

hei, har en gutt på 3,5 mnd, som har vært veldig gla i puppen hele tiden. De siste ukene har han begynt å "tulle" masse. Han begynner etter kort tid å slite i puppen, for så og rive seg løs og skrike. Når jeg så "kobler han på " igjen, suger han iherdig en kort stund, for så å gjenta slitinga m.m. Det kjennes som at det er melk i puppen, tenker selv at den muligens renner sakte/svak utdriving?, og at han da blir irritert og ikke gidder? Da jeg forsøkte gi mme etter et måltid med mye "kriging" drakk han raskt over 100ml, så han var åpenbart ikke mett.. Dette er verst på ettermiddags/kveldstid. Parallellt med dette har han fått mer urolige netter, med kortere tid mellom hvert måltid. Hva gjør jeg?? gruer meg nærmest til amminga nå, dette som tidligere var bare kos..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4684671-ut%C3%A5lmodig-og-sint-ved-puppen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hejsan!

Min jente på 2,5 mnd har oppført sig akkurat likt som din gutt. Helt tilfeldig pratade jag med en mor i samma situation. Hon tog gutten till kiropraktor och det visade sig vara en låsning i nacken! Jag gjorde derfor det samma och det var en låsning hos min lilla Amanda oxå. Efter 2 behandlingar var hon helt fin i nacken och ammar nu från bægge brøsten!

Slik er gutten min også(4mnd) men det er fordi han har fått endel mm på flaske og begynt å foretrekke den framfor puppen.Det er lettere for dem å spise av flasken.Jeg har nå sluttet helt med flasken for å bevare ammingen,vil jo gjerne amme en stund til.Det har også med alderen å gjøre tror jeg,de blir jo mer nysgjerrige på alt rundt,har du prøvd å amme på et stille og mørkt rom?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...