Gå til innhold

En jente m spire:))

Anbefalte innlegg

Sitter og smiler etter å ha lest innlegget ditt:) hehe.. midt Troms ja.. det er ikke langt unna Harstad nei:)) Når er det du reiser og fly eller??

Jordmor sa at hun trodde det var ... men orker ikke si det i tilfelle det ikke stemmer.. Og de har tatt feil før:) Men ja jeg ville vite det men ikke for alle andre.. vis du skjønner meg... Men vi har heilgardert oss.. kjøpt både rosa og blått;) hehe helt tåpelig...

Jeg er veldig glad for å være gravid og slippe all den ventinga som mange opplever og utrolig "velsignet" for å si det sånn... Er ikke kristen i så måte...

Jeg har altfor mange jern i ilden.. tenkte jeg skulle gå ut i hagen og beskjære tre busker så har jeg gjort noe i dag også... Vært på jobb siden klokken 8 i dag morgest til halv 7... i kveld... det er lenge.. Men det blir mere avspasering på meg...

Har du tenkt på 3 d ultralyd..??

Vi snakkez:))

Fortsetter under...

Hei igjen !!! Ja samme her, vi har holdt kjønnet hemmelig for familie og venner, mens her inne på bim har jeg avslørt det =)

Vi reiser imorgen, klokken 10:55 går flyet ! Så idag har jeg pakket og gjort alt klart ! Nå sitter jeg her med litt reisefeber !!!

3D ultralyd skal vi på 21 juni ! GLEDER oss LITT til det da hihi :P

Skal dere det ?

Ha en flott tid fremover, så kommer jeg tilbake 5 mai !!!!!

Klem fra meg og spiren !!!!

Heia ja... Jeg har tenkt på det.. tar det etter 3d ul 31 mai tenker jeg.. Det er jo nesten et must tenker jeg;)

Reisefeber og greier.. lykke til:)) Ønsker deg en riktig god tur og ha litt ferie for meg også...

Reiser til Bodø torsdag og er tilbake søndag, hehe så vi får ta opp tråden da vi begge er tilbake:))

Koz fra meg og min store lille baby:))

Her er målene :

BPD: 46

MAD: 44

Femur: 30

=)

Fant det heldigvis i det innlegget fra uldagen min: http://www.barnimagen.com/forum/thread/4801121 !!!! Hva var dinsitt ? hehe !!!

Vi snakkes ja ! GOD TUR TIL DEG OGSÅ !! Eller skal jeg si "dere" hihi !!!! Klem !!!

Annonse

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...