Gå til innhold

Juni: hvor mange ammer fortsatt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ammer og kommer til å fortsette med det ei stund til..:) Får jo ammefri på jobben også da vettu.. :)

Måtte slutte etter 10 mnd med førstemann fordi jeg skulle bort i praksis, så nå vil jeg velge selv. Vi har kosestund når hun får pupp. men spørs når tenne kommer da.. :)

Annonse

Ammer sikkert 7-8 ganger i døgnet jeg.. Men hun er mye syk og har ofte magetrøbbel. Hender sikkert 3 ganger i mnd at hun kaster opp hele kveldsgrøten. Så da blir hun jo sulten på natten. Blir sikkert litt mindre når jeg begynner å jobbe.

Yes. Minst 4ganger i døgnet. Vil fortsette sånn til hun er ett år, sånn at vi kan senere gå over rett til kumelk, vil helst ikke gi mme i det hele tatt. Etter at hun er blitt ett år vil jeg amme sånn morgen og kveld, kanskje natt.. i ubestemt tid, hehehehe....

Annonse

Vi ammer ennå, og kommer til å fortsette lenge. Storesøster på 4 fikk helt til Thea var på plass i magen. Så hun var vel 2 1/2. Det var selvsagt mest kos, men storesøster var veldig mye syk, og jeg følte det var godt for henne. Vi ammet aldri borte, bare hjemme. Og hun ga seg hvis jeg sa at nå passer det ikke.

Så jeg regner med å amme lenge denne gangen også. Så lenge jeg er heldig å ha masse melk og Thea vil ha, fortsetter jeg. For noen er det unaturlig etter at de er fyllt året, for meg er det ikke det....

Hun får fulle pupper på morningen, deretter er det noen kosestunder ila dagen på halvtomme pupper, + pupp om kvelden før hun legger seg...

Håper de fulle puppene om morgenen varer litt til, for jeg vil gjerne amme lengst mulig.Regner med at melkeproduksjonen avtar nå når jeg begynner i jobb igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...