Gå til innhold

hvor lenge natt, uten mat?

Anbefalte innlegg

Min datter på 5 mnd har begynt å sove rundt av seg selv, startet for en mnd siden å gi litt grøt til kveldsmåltidet, bare for smakens skyld egentlig, eller smaksprøve som det kalles. Nå, de siste dagene om kvelden får hun en pupp og så kveldstell, så grøt laget av en spiseskje grøt pulver i melk eller vann, litt purre i grøten og en pupp. Så sovner hun rett etterpå og det er kl 19.00 og sover da til 07.00. Er dette for lenge uten mat?

Hvordan går det med produksjonen min? Jeg pumper meg alt mellom 50-100 ml til sammen ca to timer etter at hun legger seg, så går jeg og å legger meg. Bekymrer meg veldig for dette med å miste melken og at hun ikke skal få nok mat.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4683210-hvor-lenge-natt-uten-mat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok ikke du mister melka fordi om hun sover så lenge. Kjempefint at du får pumpet deg senere på kvelden. Produksjonen tilpasser seg etterspørselen. Og brystene tilpasser seg og at de ikke trenger å produsere så mye på natt.

Ta det med ro - dette går kjempefint. Hun tar nok det hun trenger på dag. Snakk med helsesøster ved neste kontroll, eller ring hvis du er usikker på om hun går opp i vekt. Går hun opp i vekt er alt ok!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...