Gå til innhold

Hvor ofte skifter dere på senga til babyen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom den ikke er våt eller møkkete??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gang i uka, samtidig med at jeg tar sengen vår!

Skrevet

En gang i uken, men kanskje jeg må skifte pute trekk ofte hvis hun har gulpet mye!

Skrevet

En gang i uken her også. Men hender jo det blir oftere, hun gulper og snørrer så mye.

Skrevet

Har skifta en gang siden vi flyttet inn her i september i fjor... Men det er fordi han aldri over i den. hehe. Nei, lillegutten min skal ligge sammen med meg i storsenga til han blir konfirmert.. hmpf

Skrevet

Jeg skifter på sengene til dutten og vår seng ca hver uke... noen ganger går det 10-14 dager også...

Skrevet

Hver uke???

jeg skifter når det trengs!

Skrevet

Sånn annenhver mnd kanskje eller om det trengs.

Skrevet

Skifter sengetøyet ca 1 gang i mnd hvis det ikke trengs før.

Skrevet

skifter kanskje en gang i mnd. trengs da ikke oftere så lenge jeg lufter dyne, pute og madrass av og til.

Skrevet

jeg har ikkenoe sånn fast. Når jeg er på rommet til snuppa for å lufte eller henge opp klær i skapet, så kan jeg bytte samtidig. Kanskje hver 2-3 uke. Bytt når du selv kjenner når det er på tide.

Skrevet

Her bytter vi på alle sengene en gang i uka...

Og madrasser, dyner og puter er ute til luftings sånn en gang i mnd kanskje... :)

Mvh

Skrevet

Jeg tenker slik:

Snuppa sover jo med myyyyye tøy på (body + hel nattdrakt + sokker), så det er lite hud som kommer i kontakt med dynetrekket. Ergo skifter jeg dynetrekk heller sjelden, men selvsagt når det trengs.

Putevar er litt annerledes, hun både sikler og gulper jo innimellom - og da skifter jeg det med en gang.

Men det kommer vel litt an på babyen også, hvor ofte man trenger å skifte :-)!

Skrevet

Ja, enig med Mammaen til Mali!

Jenta vår sover med ullpysj på seg, så det kommer ikke mye hud på dynetrekket. I tillegg sover hun på lammeskinn som renser seg selv. Vi skifter sengetøyet hennes ca en gang i måneden, men lufter både dyne og skinn annenhver dag. Vårt eget sengetøy skiftes hver/annenhver uke.

Skrevet

skifter vel ca hver 3 dje uke eller noe sånnt, eller når det trengs. Har en gulpeklut liggende oppå puta, og den skifter jeg nesten daglig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...