Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ville bare gjør dere oppmerksomme på at jeg har sendt en liten mail til webmaster om kommentarene deres :-)

Helt greit for meg å bare overse dere, og sikkert for mange andre også, men det er helt sikkert mange som ikke har behov for deres sure og ufine kommentarer på disse sidene!

Mener at dere ikke har noe her inne å gjøre, og da syns jeg det er like greit å forsøke å gjøre noe med det.

Ønsker dere, og sef alle andre her inne, en god dag :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4682371-hei-dere-ufine-anonyme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

det er mange ufine her som har nick og bruker det, men jeg skjønner ikke helt forskjellen, man er anonym uansett,!!! vil dere ha nicket slik at dere har en konkret person og hakke på dien meldingen var ufin eller hva?? finne tilbake til dem og overse disse personene fremover!!

hva er vitsen med anonym knapp(ok, jeg har brukt den mye fordi jeg synes det ikke er alltid like morsomt å spørre om ting som er litt flaut, men det er jo egenlig ikke vits!) ikke vet jeg!!!

trenger litt forklaring!!

mener ikke noe vondt i dette, jeg har egenlig valgt å være anonym hele tiden jeg, og jeg har aldri skerevet ufine meldinger til noen !!!

jeg har byttet nick mange ganger, det gjør jeg fordi jeg aldri klarer å bestemme meg!!!

sorry vis dere misforstår meg,

jeg velger å være anonym fordi dette ikke er ufin meldig og da har man rett til det!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...