Anonym bruker Skrevet 5. april 2006 #1 Del Skrevet 5. april 2006 Stedet er Natraj Tandoori, Bygdøy Allè 8. Håper så mange som mulig kan være med! Heng deg på! Foreløpig liste over de som kommer: Kine Maria Silje Trude Ingrid Nina Marie Nina Sissel Hilsen Gunhild. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulljentene Skrevet 5. april 2006 #2 Del Skrevet 5. april 2006 Hei Jeg blir med Mulig jeg kommer en halvtime for sent pga jobb men jobber fem minutter unna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knerten09 Skrevet 5. april 2006 #3 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg prøver igjen. Tror jeg rekker det denne gangen. Tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulljentene Skrevet 5. april 2006 #4 Del Skrevet 5. april 2006 Skriv opp Gro på lista, blir liksom litt for teit at det står "Smårulten" blant alle de andre normale navnene... he he Gro aka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 5. april 2006 #5 Del Skrevet 5. april 2006 Hehe, den er helt grei ... ) Koselig at du kommer Gro, og samme med deg Tine! Vi sees! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvelille Skrevet 5. april 2006 #6 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg kommer jeg og! :-) Liv Elin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 5. april 2006 #7 Del Skrevet 5. april 2006 Ja det var bra ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2006 #8 Del Skrevet 6. april 2006 Stedet er Natraj Tandoori, Bygdøy Allè 8. Håper så mange som mulig kan være med! Heng deg på! Foreløpig liste over de som kommer: Kine Maria Silje Trude Ingrid Nina Marie Nina Sissel Liv Elin Gro Tine Hilsen Gunhild (God påske til alle dere!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annkriss Skrevet 9. april 2006 #9 Del Skrevet 9. april 2006 Hei!! Nå er jeg så flau,men jeg glemte helt møte på mandag...snakk om for tidlig ammetåke!! Jeg sluttet på jobb 5,og følte hele dagen at det var noe jeg skulle. Men kom aldri på hva det var....og etter som uken gikk så ble det helt borte.Men så i dag kom jeg på det!!! Beklager beklager!! Men jeg skal komme neste gang,skal sette på alarm på mobilen min til og med!! God påske alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 10. april 2006 #10 Del Skrevet 10. april 2006 Hehe Ann Kristin, det er ikke alltid så lett å huske alt ) Det har vi vel snakket litt om på gravid treffene at hukommelsen har vært litt på styr noen ganger under graviditeten! ) Kjempekoselig at du kommer den 25. ihvertfall! Da sees vi! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. april 2006 #11 Del Skrevet 19. april 2006 Stedet er Natraj Tandoori, Bygdøy Allè 8. Håper så mange som mulig kan være med! Heng deg på! Foreløpig liste over de som kommer: Kine Maria Silje Trude Ingrid Nina Marie Nina Sissel Liv Elin Gro Tine Ann Kriss Det blir hyggelig! Med Vennlig Hilsen Gunhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 24. april 2006 #12 Del Skrevet 24. april 2006 Dytter opp denne jeg! ) Liv Elin har sagt at hun ikke kommer for hun skal på tvillingkurs! - men vi er 12 stykker jo ) Liten rekord? hehe ... Gleder meg! Sees i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. april 2006 #13 Del Skrevet 24. april 2006 Kjempebra! tror det er noen svangre med ønske om indisk mat!? Gleder meg, kan hende jeg er noen minutter forsinket da kurset mitt er ferdig kl.17.00 Gunhild. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knerten09 Skrevet 24. april 2006 #14 Del Skrevet 24. april 2006 Hei. Tror en veninde av meg også vil bli med. Hun er egentlig i august klubben, men venter tvillinger så mest sansynelig kommer de i juli. Hun heter Heidi Det blir moro å møte flere med mager!!! Tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 24. april 2006 #15 Del Skrevet 24. april 2006 Moro Tine! Heidi er selvfølgelig hjertelig velkommen! Vi sees! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå