Gå til innhold

Hva slags symtomer har dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 7+5 idag, og har vært kvalm hver dag siden uke 6. Kvalmen er kanskje verst om morgenen, men kan også komme på ettermiddagen og kvelden, spesielt hvis det går for lang tid uten at jeg spiser. Lite som frister; har fått helt avsmak på kaffe, te, brus, sjokolade og mye annet. Og så klarer jeg ikke bukser som strammer over magen, da må jeg opp med knappen!... Hatt litt ømme bryster de siste par dagene.

Sympomene kommer og går hele dagen på meg nå! I et øyeblikk så føler jeg meg skikkelig gravid med mage, pupper, trøtthet osv osv, i neste øyeblikk er jeg (nesten) som jeg var før.

Bortsett fra puppene mine......... hadde alt for store fra før og nå føles det som de fylles opp..... VONDT!

Annonse

Hei! Vil bare si at tiden går fort, uannsett om dere tror meg eller ikke. For 11 uker siden var jeg i kvalme, sove, lite matlyst verden også. Nå er er jeg i nittende uke, har begynt å få mage, og bebyen sparker veldig.

Klarte ikke dy, meg måtte bare inn se hvordan det er med dere. Ekke så lenge siden jeg var der selv.

Men fatt mot jenter, det går over, fortere enn dere tror..

Ha en god mandag kveld...

seks uker på vei .:) jeg har gått opp to bh størelser( mann min er stor fornøyd. litt furten for han ikke kan ta på dem) de er så ømme at prøver han seg har jeg trua med grise bank:) stikking i nedre del av magen og og klarer ikke lukten av pizza . det fant jeg ut da vi kjørte fordi pizza sjappa og jeg kastet opp i bilen. kom som lyn fra klar himmel. den kvalmen er alltopslukende. fysj.

Æ har heilt sinnsykt ømme puppa (våkne når æ snur på mæ om natta..), trøtt nesten heile dan, skikkeli oppblåst mage på ettermiddag/kveill å henn uka kom jaggu kvalmen å.. 4 daga bort fra skola.. Satse på at d værste e over nu, kjipt t examen sånt..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...