Gå til innhold

Hva slags symtomer har dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ømme og større pupper, kvalm, klarer ikke brus å jeg som er pepsimax o man... Kjenner noe strek i magen.. Håper jeg slipper kvalmen om ikke så lenge... sist var jeg kvalm i 9 mnd... :/

Men samme det bare spiren sitter... :))

El begge... Satt inn to egg (prøverør) Så det blir spennende.... :))

Ja det blir spennende å se når vi skal på ul om 3 ukers tid... :))

Gruer meg litt til det....

Mannen har helt hetta... Han har 3 fra før og 1 fra før med meg... Så han blir 5 el 6 barns pappa... :))

Har nok til inne bandy lag sier han... hehe

Annonse

Jeg har ømme bryster, stikkinger nederst i magen og oppblåst om ettermiddag/kveld. Har heldigvis ikke merket noe særlig til kvalmen enda, men litt tidligere ikveld var jeg sikker på at jeg måtte kaste opp uten å være noe særlig kvalm først. Det bare ramla over meg, og gikk like fort over... merkelig syns jeg... Noen andre som har opplevd dette?

Hei tøtsi!

Vi har like symtomer vi! :-) Opplevde plutselig kvalme her om dagen når jeg kjørte bil og brukte vindusspylerveske! Det var en grusom lukt som endte opp i en voldsom kvalme. Men jeg kastet ikke opp.

(ble nesten litt glad for jeg har ikke vært kvalm i det hele tatt)

Hei på deg *Lucia*:-)

Jeg ble faktisk også bittelitt glad... går jo rundt og kjenner etter symptomer hele tiden. Er bare 5+6 i dag da, så ikke så langt på vei enda...Håper likevel at jeg slipper unna den verste kvalmen som flere beskriver for kvalme og oppkast er absolutt det verste jeg kan tenke meg.

Jeg er noe kvalm, men ikke noe å snakke om. Var ikke særlig kvalm med førstemann. Den første uka var jeg mye svimmel,men nå spiser jeg jern og drikker mye vann, så det avtar. Men jeg er TRØTT, utrolig trøtt. Sover 8-9 timer om natten, men må alikevel ta en lur på ettermiddagen. Da er det fint å pakke seg inn i ulltepper og ligge ute i solen. En husmors lønn........... =)

Annonse

Jeg har hovne bryster og 'menssmerter', vondt i korsryggen og konstant hodepine. Føles som om noen har koblet seg på batteriet mitt og suger all energien ut av meg. Fy flate, dette er pyton!!! Om noen finner opp en annen måte å få barn på, eller en mulighet til å spole over de 4 første månedene så si ifra til meg!!!

Jeg har ikke hatt noen symptomer enda. men har vært syk i magen med diare. men det regner eg med at er en bye som går, alle er jo syke.

håper det kommer noen tegn snart så jeg kan roe meg litt ned. ihvertfall ømme bryster.

Symptomene mine kommer og gaar, men det eneste som til naa har vaert konstant er de sinnsykt omme puppene:( Ellers fryser jeg og er litt kvalm, pluss at jeg er veldig klar paa hva jeg vil spise og ikke; sjokolade for eksempel frister ikke, men skive med kokt skinke og agurk er toppers:)

jeg er kjempe kvalm. har vært det over en uke nå. det jeg spiser kommer fort opp igjen. øme bryster og er hyperfølsom på noen lukter.

vet ikke hva jeg skal gjøre for å få slipp på denne kvalmen! jeg har blitt sykemeldt fra jobben fordi jeg bare springer på do hele tiden :)

kvalm, kvalm og atter kvalm....Lure på kordan æ skal "overleve " det her....Det e jo helt pyton å være så sinnsykt kvalm hele tia....Og ingenting anna enn frukt klare æ å spise....'

Øm puppan, men det e jo bare småtteri i forhold tell kvalmen.....Uff

og trøtt...Kan sove hele tia...hehe

Er også kvalm nesten hele tida, bortsett fra hvis jeg klarer å spise kontinuerlig...

Har ikke lyst på noen ting, og er så veldig trøtt! Sover 10 timer om natta, og er trøtt når jeg våkner. Sover 2-4 timer om ettermiddagen også...

Litt ømme pupper, og litt forskjellige vondter i magen, men kvalmen og trøttheten er det værste!

Er kvalm!!! Veldig kvalm. Har igrunnen gått og ventet på det for jeg var fryktelig kvalm med de to første. Og plutselig var kvalmen her. På dagen ble jeg bare helt elendig. Spyr endel også men det er igrunnen ikke så ille for da letter det litt før neste "kvalmetopp".. Noen som har noen råd??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...