Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Han er 6 1/2 mnd gamal og har nettp levert dagens fjerde dose etter vi var ferdig med morgonstellet kor tre kvarter sidan! Trur eg blir sprø snart! Synest heile gulpegreiene har vore bedre sidan han var rundt 5mnd, men no tar det heilt av igjen.

Han får tre måltid fast føde (grautx2 og middag + frukt) om dagen, og gulpar litt då, men det er framleis melka som er prolemet.

Kan nokon fortelle meg at det sluttar snart??

Fortsetter under...

Hei Ranveig R,

vi har også en storgulper. Kan ikke fortelle deg at det slutter snart, har hørt at barna kan gulpe til de er flere år gamle. Jeg var hos fysioterapeuten med snuppa i dag, og hun sa at å ligge på magen mest mulig er bra for å få trent opp lukkemuskelen (som er årsaken til gulpingen). Hos oss medfører imidlertid ligging på mage ekstra mye gulp..... men vi står på!

Mvh

Her og. Er utrolig frustrerende, og er så uendelig lei av å tørke gulp over alt. Synes det er ubehagelig når vi er borte, og hun gulper utover andres sofaer, leker osv. Synes og det er litt trist å ikke kunne ta på henne noe fint uten at den evindelige smekka må på, og at antrekket er nedgulpa etter kort tid. Men mest av alt synes jeg synd på jenta vår som sikkert ikke synes det er noe behagelig med all gulpen. Hun er 5.5 mnd nå, og synes jeg ser en viss bedring, men vi må vel leve med gulp en stund til. Misunner litt de med babyer som nesten aldri gulper.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...