Gå til innhold

For en grusom dag. Føler meg som verdens verste mamma :-(!

Anbefalte innlegg

Først ramler snuppa ned fra dobbeltsenga. Hun pleier å få ligge hos oss en time før vi står opp, og i dag sovnet jeg av - men tydeligvis ikke hun (hun sov da jeg sovnet). Så plutselig mens jeg drømte om Dance With a Stranger (ja), så hører jeg et hylgrin - og hun har kommet seg over på pappaens side (som var i dusjen) og ramlet ned. Hun lå på ryggen med et fat med tørkede blomster over seg. Tror aldri jeg har vært så redd i hele mitt liv, men det ser ut til å ha gått greit.

SÅ: om ettermiddagen holder jeg henne over hodet og leker, og plutselig så sklir hun og ramler med hodet i bordet. Hylgråt litt, men hun gav seg ganske fort. Tror ikke det var så hardt, men likevel.

Så: i kveld ligger hun på gulvet og prøver å krype framover. Pappaen skal "hjelpe" henne litt, og skyver henne forsiktig framover - og vips så får hun overfart og ramler med ansiktet ned i gulvet og slår hull på leppa med de nye tennene sine.

*Hulk*

Jeg håper årets dose kom med alt i dag.

Dette er for ille, signerer derfor i dag med

Fortsetter under...

Uffda....

Kan trøste deg med at alle mødre opplever sånne dager (selv om det sikkert ikke er noen trøst!)

Man kan ikke garantere seg 100% mot små ulykker. Ei heller de store.

Får håpe dagen i morgen blir bedre for dere =)

Sikker på at du er en kjempegod mor!!!

Uff og huff. Føles nok kjipt, men husk at de skal jo gjennom uendelig mange knall og fall før de går skikkelig, og har sånn nogenlunde kontroll. De tåler heldigvis litt. Klandre i allefall ikke deg selv, for du er helt sikkert en god mor :-)

Oj,oj! Det var jo en grusom dag. Jeg husker da gutten min falt ner fra soffen. Han var 5 mnd. Jeg gråt helt hysterisk og ringte mannen min som satt i et viktig møte.

Når vi satt og snakkte om det på barselgruppen viste det seg at nesten alle hade falt fra seng eller soffe.

Du er ikke en dårlig mor.

det er da ingenting!

mine to minste har falt ned fra dobbeltsenga mange ganger!!

og andremann, hun har slått seg så mange ganger på leppa at en skulle tro det hviler en forbannelse over henne!!

og eldstemann sin pekefinger klemte jeg i bildøra mens faren låste alle dørene!

dette hører med!! ingenting å bry seg om, og det er jo bare å le av det så lenge det går bra!!

nå må du ikke bli hysterisk heller!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...