tonebf Skrevet 4. april 2006 #1 Del Skrevet 4. april 2006 ser du skal til drammen i påsken men må desverre skuffe deg, er ikke veldig fint vær her heller :( *buhuuuuuu* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaS Skrevet 4. april 2006 #2 Del Skrevet 4. april 2006 Hei! Tenkte på en ting da... hvis Darth vader er i Drammen, kanskje vi kunne lage et treff i Oslo en eller annen påskedag? Det er 20min med toget til oslo. Kanskje noen andre som er i Oslo-området i påsken? Vigelandskafeen er ganske kjekt, den anbefales. Noen som er interessert? Kan skrive et nytt innlegg om det senere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebf Skrevet 5. april 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 5. april 2006 ja det kunne vi gjort jeg skal finne ut av hvilke dager vi er hjemme osv skal dere på ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darth Vader Skrevet 5. april 2006 #4 Del Skrevet 5. april 2006 Det hadde vært kjempekoselig! Alle dager passer for meg, har foreløpig ingen faste avtaler. Har veldig lyst :-). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darth Vader Skrevet 5. april 2006 #5 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg får satse på at jeg klarer å påvirke værgudene til å snu om i løpet av den kommende uken! Hadde virkelig trengt litt vårstemning nå. Her i nord trenger vi ikke tenke på det en gang på leeeenge enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaS Skrevet 5. april 2006 #6 Del Skrevet 5. april 2006 Hei! Flott ---det passer også når som helst for meg.... la oss se når tonebf kan... skriver et nytt innlegg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darth Vader Skrevet 5. april 2006 #7 Del Skrevet 5. april 2006 Supert - jeg stikker og ser film med min kjære - så jeg svarer sikkert ikke mere før i morgen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå