tonebf Skrevet 4. april 2006 #1 Skrevet 4. april 2006 ser du skal til drammen i påsken men må desverre skuffe deg, er ikke veldig fint vær her heller :( *buhuuuuuu*
EvaS Skrevet 4. april 2006 #2 Skrevet 4. april 2006 Hei! Tenkte på en ting da... hvis Darth vader er i Drammen, kanskje vi kunne lage et treff i Oslo en eller annen påskedag? Det er 20min med toget til oslo. Kanskje noen andre som er i Oslo-området i påsken? Vigelandskafeen er ganske kjekt, den anbefales. Noen som er interessert? Kan skrive et nytt innlegg om det senere...
tonebf Skrevet 5. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2006 ja det kunne vi gjort jeg skal finne ut av hvilke dager vi er hjemme osv skal dere på ferie?
Darth Vader Skrevet 5. april 2006 #4 Skrevet 5. april 2006 Det hadde vært kjempekoselig! Alle dager passer for meg, har foreløpig ingen faste avtaler. Har veldig lyst :-).
Darth Vader Skrevet 5. april 2006 #5 Skrevet 5. april 2006 Jeg får satse på at jeg klarer å påvirke værgudene til å snu om i løpet av den kommende uken! Hadde virkelig trengt litt vårstemning nå. Her i nord trenger vi ikke tenke på det en gang på leeeenge enda...
EvaS Skrevet 5. april 2006 #6 Skrevet 5. april 2006 Hei! Flott ---det passer også når som helst for meg.... la oss se når tonebf kan... skriver et nytt innlegg nå...
Darth Vader Skrevet 5. april 2006 #7 Skrevet 5. april 2006 Supert - jeg stikker og ser film med min kjære - så jeg svarer sikkert ikke mere før i morgen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå