1imgn :) Skrevet 4. april 2006 #1 Del Skrevet 4. april 2006 Hadde vært gøy om vi var flere som skal bli mammaer som kunne treffes i Hamar området!!? Noen som har lyst til å være med? Selv har jeg termin 1 Oktober! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krabat.12.07 Skrevet 4. april 2006 #2 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg er med! Alle Tider, kanskje? God mat der...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1imgn :) Skrevet 4. april 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 4. april 2006 Det kan vi vel...Flere???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til C og M Skrevet 4. april 2006 #4 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg er med! Kommer selvfølgelig an på når.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1imgn :) Skrevet 4. april 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 4. april 2006 Flere som meg som synes det passer best på kveldingen???rundt 17-18 tiden...er på jobb til 16:00 hva med onsdag 12? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til C og M Skrevet 4. april 2006 #6 Del Skrevet 4. april 2006 Da kan i alle fall ikke jeg, er på påskeferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1imgn :) Skrevet 4. april 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 4. april 2006 Hallooooooooooo...er jeg på nett eller???NOT!! Er vel ferie på meg også neste uke!!! Om vi prøver etter påskeferien da? Heidi,29.juli...hamar vest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til C og M Skrevet 4. april 2006 #8 Del Skrevet 4. april 2006 Hehe, de passer nok bedre!!! Jeg som bor på Hamar vest ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1imgn :) Skrevet 4. april 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 4. april 2006 frekt av meg å spørre hvor? bor i nærheten av Mega storhamar selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til C og M Skrevet 4. april 2006 #10 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg bor litt lengre ned, i rekkehus-blokkene om du skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1imgn :) Skrevet 4. april 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 4. april 2006 Det gjør jeg nok!! bruker du msn? kunne vi ha pratet litt der?!! synes det hadde vært gøy jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til C og M Skrevet 4. april 2006 #12 Del Skrevet 4. april 2006 ja, det gjør jeg. [email protected] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1imgn :) Skrevet 4. april 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 4. april 2006 har lagt deg til jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simselimsen Skrevet 4. april 2006 #14 Del Skrevet 4. april 2006 Hei:) Høres morsomt ut med treff. Jeg har iallefall kjempelyst, eneste probleme er at jeg er så dårlig at jeg neppe får kommet meg avgårde. Så får bare håpe at det blir noen fler så jeg får vært med:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suprise! Skrevet 4. april 2006 #15 Del Skrevet 4. april 2006 Hallo!! Dette har jeg også lyst til å være med på Legg meg til på msn om dere vil:) [email protected] Hilsen fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammaen til Martine og Julie Skrevet 5. april 2006 #16 Del Skrevet 5. april 2006 Er gjerne med kjenner en annen som også her termin samtidig som meg nesten i slutten av sept!!!! Legg ut tidspunkt da!!! Er gjerne med!!!!!! jeg bor på stange!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. april 2006 #17 Del Skrevet 5. april 2006 Bare dytter denne litt opp igjen jeg... Knskje flere som melder seg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krabat.12.07 Skrevet 5. april 2006 #18 Del Skrevet 5. april 2006 Hei du fra Stange:) hun du kjenner med samme termin- hun har ikke tilfeldigvis ei lita datter fra før og er i fra vallset?men bor på stange...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammaen til Martine og Julie Skrevet 5. april 2006 #19 Del Skrevet 5. april 2006 Nei hun har ikke det nei!! Jeg har en datter fra før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. april 2006 #20 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg og kan bli med på treff, men må vente til etter påske. Bare si sted og når, så dukker jeg opp. Ottestad her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. april 2006 #21 Del Skrevet 5. april 2006 Kan du ikke legge det (tid og sted) inn på "BIM-treff", også? Da kommer det kanskje enda fler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1imgn :) Skrevet 5. april 2006 Forfatter #22 Del Skrevet 5. april 2006 Skal legge inn forslag til treff inne på BIM treff nå for et møte over påsken! Håper vi klarer å bli mange:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå