Gå til innhold

minni`79 og gøril sin skravletråd :)

Anbefalte innlegg

har fått snakket litt i telefonen nå. Ringte nesten alle på tlflista vettu.. Er litt bedre i topplokket nå..

Ja, vi har alderen på vår side, og vi trener og er forholdsvis spreke vil jeg tro.. Ikke usunne i allefall.. Har mye som er positivt vi, så dette må gå bra.

Humøret går så opp og ned.. Det er virkelig rart..

Kanskje vi skulle dratt til danmark sammen? hehe.. Det hadde vært noe det.

Nei, skal begynne å finne på noe annet enn å sitte på bim.. Men først skal jeg sende over noen liker jeg fant som du kan se på en gang du har litt bedre tid.

Kos deg med svigers vennen :) og takk for trøs. Det hjelper :)

Fortsetter under...

http://www.maigaard.dk/

http://www.ciconia.com/

http://www.nordica.org/composite-130.htm

http://www.fertilitetsklinikken-sthf.no/defaultWeb.asp?mainFrame=frontpage.asp|frontavd=true|AvdID=164|avdelinger=

dette er i telemark, men de har gode resultater og ikke så lang ventetid tror jeg..

husker at det var noen til også, men jeg skal i allefall høre med min gyn hvem hun anbefaler.. Mener hun sa at de ikke hadde noe ventetid der..

Skal spørre litt om dette nå.. på dette forumet altså, ikke ringe gyn :)

kommer tilbake til mer senere. Men vet at de jeg har skrevet opp er anbefalt av gyn.

heihei

da er jeg tilbake fra påskeferien. Har ikke hatt så fin ferie akkurat, mye trist som skjedde..

Hvordan er det med deg? jeg venter mensen i disse dager.. kjenner den kommer.. Masse kviser har jeg fått..

men noe er rart denne mnd, det er at jeg ikke har spottet enda.. Det kan jo være pga av pergoen.. Jeg skulle liksom ha begynt å spotte for et par dager siden, men jeg klager ikke.. Er ikke noe særlig denne spottingen uansett..

Gleder meg til å høre fra deg :)

Koselig å høre fra deg igjen! Har du ikke hatt noen fin ferie vennen? Er det noe spesielt som har skjedd??

Litt spennende med deg da siden du ikke har spottet nå. Man skal jo aldri gi opp håpet. Kanskje dere har vært kjempe heldige og fått fullklaff!! Da hadde jeg virkelig blitt glade på deres vegne. Her i gården er det EL tid så da vet du hva vi driver med om dagen. He, he...

Ellers så vurderer jeg kanskje å ta en telefon til St.Olav i morra og spørre de om de vet hvor lang tid det kan ta før vi kan komme inn til behandling. Jeg er så spent så tenkte jeg kunne ta en telefon å spørre. Jeg har også tenkt å ringe gyn å spørre om mannen min kan få ta den kromosom/gen prøve slik at vi har tatt den. Liksom litt betryggende å vite at vi har tatt den....

Klemmer

du har kanskje fått med det at det var en eksplosjon i et smelteverk i påska. Det var jobben til pappa, og det var hans skift som ble rammet. Så jeg vet hvem de er, de som har blitt rammet.

Også fant jeg ut at tanta mi er alvorlig syk. Fant henne livløs på sofaen da jeg skulle besøke de i påska. Onkel var ikke hjemme da, hun var hjemme alene. og hadde tatt for mye smertestillende og antidepp. og hun hadde slokna helt..Det var helt forferdelig.. Fikk ringt 113, og de kom raskt på stedet, og hjalp min tante. Hun er tilsynelatende frisk nå, og fikk komme hjem neste dag, men det var en dårlig påske kan man si.. Mye trist som skjedde..

Jeg er egentlig ganske sikker på at mensen kommer, men synes jo selvfølgelig at det er et stort pluss at jeg ikke har spotta enda. Det kommer vel på jobb i morgen.. Det er jeg sikker på. Har aldri fått mensen uten at jeg har spottet noen dager først.. Jeg lever i det bittelille syltynne håpet jeg.

Hvordan har du hatt det i påsken da?

stor klem

Guri meg nå ble jeg helt sjokka!! Det var da ikke måte på stusselige ting du har opplevd. Hørte om den ulykken ja. Det var jo forferdelig. Håper det går bra med dem. Skikkelig trist å høre om tanta di. Det måtte jo være kjempe ekklelt å finne henne slik. Så bra at du klarte å reagere fort å ringe 113. Håper tanta di får hjelp videre....'

Nå synes jeg syndt på deg for det hørtes jo ikke som du har fått samlet så mye krefter i ferien, men du og samboeren får finne på noe koselig sammen i de førstkommende dagene.

Jeg har hatt en fin påske. Fått slappet av og samlet litt krefter. Har jobbet i helga og i dag da... Det eneste som er litt sårt er når hele familien er samlet og jeg ser hvor lykkelige mine søsken er med sine søte barn... da stikker det litt i hjertet. Det var jo så enkelt for de å få barn... Men det er jo så herlig å være tanta og jeg elsker jo å være sammen med dem...

Jeg krysser fingrene for at du ikke får mensen....

Annonse

fikk ikke samlet de mage kreftene nei, ble nok enda mer trist.. Huff. Nå håper jeg dagene går fort, så min kjære kommer hjem snart. Kommer ikke hjem før i morgen ettermiddag han, så da blir det en hel dag alene.. Liker IKKE å sove alene jeg skjønner du.. Men men..

Kikket litt på babyverden nå, og der står det at jeg ikke har ikm før 20 april. Jeg var sikker på at det var den 19...

da kommer vel den dumme spottinga i morgen..

Tror jeg skal snart ordne meg og finne senga jeg nå. Orker ikke så mye i dag, kjenner jeg er sliten, og trenger å fordøye alle tankene mine i hodet.. Masse som går rundt.. Skal ringe å bestille time med en gang mensen kommer til gyn, og ta med meg sambo dit, så skal vi fortelle at NÅ skal det sendes inn søknad...

Det var godt å prate med deg igjen kjenner jeg. Du har vært savna i påsken!!

stor klem

tok en test i dag, den var negativ.. Fortsatt ingen tegn til TR, og jeg spotter ikke.. Målte tempen i dag, og jeg pleier å ha temp på 36,13 dagen før TR kommer, i dag var den på 36,71, så da kommer den nok ikke i dag eller i morgen.. Jeg blir GAL...

Hvorfor er kroppen min så rar? jeg har ALDRI gått over..

Guri meg så spennende!!! Jeg blir jo helt nervøs på dine vegne.... Håååper du ikke får mensen og at du har klart det utrolige og blitt gravid på den gode måten.

Jeg har hatt en helt utrolog frustrerende dag. Jeg og min mann hadde egentlig bestemt oss for å søke det private for snakket med Medicus i dag og de var sååå koselige og vi kunne begynne neste mnd hvis vi ville. Det hørtes jo bare så bra ut. Nesten for godt til å være sant. Men så snakket vi med vår gyn og han skjønte ikke hvorfor vi skulle ta det private. Han anbefalte St. Olav og han sa at det er jo bare 3 mnd. ventetid. Men det kan jo ikke stemme utifra det jeg hører her. Jeg blir gaaaal for jeg klarer ikke å ta en avgjørelse. orker bare ikke å vente i 7-8 mnd før det begynner å skje noe..... Men så vil vi jo dit det er best resultater også!!!

Hjeeelp hva skal vi gjøre. Og så har jeg prøvd i hele går og i hele dag å ringe St. Olav, men der er det så telefonkø at man ikke kommer gjennom. Jeg synes det sier sitt!!

Hva skal vi gjøre Gøril??? Har dere bestemt dere for hva dere vil (...hvis mensen kommer da...)

Uff nå er jeg så lei hele skiten....

heihei.

Skjønner din frustrasjon veldig godt! Det er ikke en lett situasjon dette nei..

Også får man vite så masse rart her, og man vet ikke hva man tror på. Min gyn sa også at det er 3 mnd ventetid på st.olav.. Går det an å sende mail der? Men siden de ikke tar tlf så sier det kanskje sitt ja.. Man burde ha tid til å ta tlf..

Jeg har tenkt så masse på dette, og jeg vil prøve første forsøket i det private. Det vil jo ta tid med det private også, ikke så lang tid, men da tenker jeg også at vi sender inn en søknad til det offentlige i tr.heim også..

Om det da ikke går på første forsøk, så har vi kommet et skritt nærmere i det offentlige i allefall.. Hva tenker dere om dette??

Det er ikke lett, jeg vet..

Har ikke spottet enda, men har fått en rar farge på utfloden i dag, så mulig spottingen kommer i morgen.. Jeg håper nesten på det, er så sikker på at jeg ikke er gravid.. Jeg vil bare få mensen, så vi kan komme igang med prosessen om du skjønner.. Jeg er verdens mest utålmodige person..

Jeg tenker på dere, og håper dere finner ut av hva dere vil gjøre. Jeg skal ringe gyn i morgen å bestille time en gang i neste uke..Uansett om mensen kommer eller ikke, jeg trenger å få svar..

Kommer dere til å ta opp lån? Eller har dere penger på bok? vi må nok ta opp en del lån vi.. Om vi gjør det privat i allefall..

klem

hei.

Hvordan går de med deg i dag? er humøret bedre? og har du funnet ut av mer??

I dag satt jeg meg ned å skrev et langt brev til mamma og pappa. Fortalte alt hva jeg hadde på hjertet når det gjelder denne saken.. Mamma vet en del, men langt fra alt, pappa vet ingenting. Hadde jo tenkt å fortelle det i påsken, men det skjedde så mye da, også ville jeg vente litt.. Det er nok feigt å fortelle det i et brev, men det er lettere også... Da får jeg ned alle tankene mine på et ark, og der står de, og kan ikke dreies på uansett hvor uengige de er i alt jeg skriver. Tror ikke de er uenige i det da, men de ville nok ha prøvd å overtale meg til å velge det offentlige.. Vi kommer til å velge det private. Så får vi ta opp lån. Koste hva det koste vil, dette er ønskebarnet, og jeg savnet barnet mitt så veldig. Jeg har rett og slett ikke tid til å vente i 5-6 mnd på å komme i gang med prosessen.. Og det er bare slik det er, og det må folk forholde seg til. Penger betyr mye, men det er langt fra det viktigste..

Jeg skal til gyn neste tord, og da skal jeg prate om alt, og fortelle alt hva jeg tenker om denne saken.. Og få henne til å anbefale noen gode private plasser, eller garantere meg kort ventetid på det offentlige.

Har dere funnet ut noe mer hva dere vil?? Kan dere tenke dere å komme til pslo å gjøre det? volvat eller omnia? de er ganske flinke de også.. Men det er jeg sikker på at de er i tr.heim også

Kommer dere forresten fra tr.heim??

Nå skal jeg snart spise middag jeg.. Forresten.. Jeg spotta i dag.. Da er mensen snart på vei. En dag over i dag, håper den kommer for, for jeg gidder ikke vente lenge, nå som jeg vet at det ikke er en spire der. Testen lysa jo negativt mot meg... BLÆH...

Ja Gøril vi er jammen like vi to... Kan ikke få sagt hvor glad jeg er for at jeg har deg i denne prosessen . Vi har også bestemt oss for å velge det private mens vi står på venteliste på St. Olav. Fikk endelig tak i de på St. Olav i dag og de sa det var 6 mnd ventetid der nå og når jeg hørte det så bestemte vi oss for å ta det private først. Er kjempe usikker om vi gjør det rette, men da blir jeg jo så umåtelig glad når jeg leser at dere har tenkt det samme. Vi er nok de to mest utolmodige menneskene......

Men vi VIL ha ønskebarnet vårt NÅ!!! Og da er jeg sååå enig om at penger ikke betyr noe. Tenk så godt å kunne starte med hele prosessen snart. _Jeg vet egentlig ikke hvorfor vi akkurat har bestemt oss for Medicus i Tr. Heim, men vi har mange venner og familie der. Jeg håper de er flinke der.... Jeg er bare så letta for at jeg har tatt en avgjørelse nå. Det er bare helt utrolig slitsomt å ikke få bestemme seg for hva man skal gå for. Er rett og slett helt pumpa nå.....

Så dumt at du begynte å spotte i dag, men er enig med deg at hvis mensen først skal komme så kan den likegodt komme med en gang.

jeg må le litt når jeg leser om oss. Vi er såå like, med så mange like tanker. Jeg tror jeg skal ønske meg tålmodighet til bursdagsgave i år, og viss jeg får litt mye, så skal jeg sende over litt til deg..

Vet du forresten mye om Medicus i tr.heim? det er veldig aktuelt å være der for oss også, siden jeg kommer fra tr.lag, og det hadde vært kjekt å hatt mamma i nærheten.. Mammajente jeg skjønner du. hehe..

6.mnd ventetid ja, det var jammen lenge nok.. Det gidder jeg ikke.. Men da skal jeg vel sende inn en søknad til de allikevel.. For jeg mener å ha lest et sted at viss det ikke lykkes på førse forsøk må man vente i ca 3 mnd før man kan komme i gang med neste forsøk pga alle hormonene.. Og da har man jo kommet lengre frem i køen i det offentlige.. Går dette an? Vet du noe om det? Kan man sende inn søknad til det private og det offentlige på samme tid? Jeg trodde det gikk an, men jeg vet ikke.... Det hadde i allefall vært genialt. Da hadde det blitt like dyrt som 3 forsøk i det private, pluss at man hadde fått 4 forsøk.. Da må det i allefall bli et barn tilslutt.. Huff, dette tar tid..

Men jeg er letta over at vi også har tatt en avgjørelse nå. Det føles ikke så tungt da. og det vil nok føles enda bedre når vi får datoer å forholde oss til. Jeg gleder meg til en uke fra nå, da jeg skal til gyn... Håper å få ut masse nyttig av den timen. Hva bør jeg spørre om? Hva sa du forresten da du ringte Medicus??? Jeg må vel ringe selv, men vet liksom ikke helt hva jeg skal spørre om.. Vil bare høre en hyggelig stemme som sier at det kommer til å gå bra

Annonse

Har ikke hørt noe spesielt om Medicus i forhold til de andre private. Vi har bare lyst dit siden jeg har broren min der og min manns familie bor ikke så langt unna Trondheim. Bare ring på Medicus. De er kjempe koselige der. Jeg kunne spørre om alt mulig og de hadde liksom så god tid. Både de og de på St. Olav sa at man kunne ta forsøk på det private mens men ventet på plassen på det offentlige. Så vi sender inn søknadene begge steder nå. Spørr gjerne om dette du også så vi er helt sikre. De sa på Medicus at de hadde gode resultater, faktsik bedre enn på St. Olav de siste månedene. På St. Olav sa de at de var best. Skikkelig teit....

De måtte forresten ha den kromosomtesten på St. Olav så na skal mannen min ta den på mandag. ( her må man følge med selv....) På Medicus måtte de ikke ha den, men det var jo greit å ha den sa de. De var så koselige altså så jeg ble så beroliget når jeg snakket med de. Nå håper jeg bare min gyn får ræva i gir og får sendt de søknadene av gårde. Det går liksom ikke kjempe fort. Han venter på å få svar på HIV og Hepatitt prøvene våre og min manns hormonprøver.

Tenk om vi kunne startet med behandling likt?!! Tror vi blir gravide likt jeg slik som følger hverandre i løypa hele tiden.... VI SKAL FÅ BARN TIL SLUTT!!!!!!

bra du fikk beskjed om denne kromosonprøven i rett tid da. Hadde vært kjedelig om du fikk beskjed om det etter alt annet var gjort. Ja, man må fulge med selv på det meste, slik at alt blir gjort riktig. Jeg stoler derimot 100 % på min gyn.. Men ofte leser jeg ting her som ikke passer helt med det hun sier, og da blir det til at man lurer litt.. Jeg håper at svarene på blodprøvene har kommet når jeg skal til gyn neste gang. Da er det 3 uker siden de ble tatt.. de pleier vel ikke å ta så lang tid? vet du noe om det??

Jeg skal spørre om dette med å sende inn to søknader ja, skjønner i allefall ikke hvorfor det ikke skulle gå an. Men satser på at det lykkes på første forsøk. Tror nok vi ligger ganske likt an i løypa jeg, så det kan ikke være så mange ukene forskjell på oss når vi begynner håper jeg..

Rart at de trenegr kromosomtesten en plass, men ikke på den andre plassen forresten.Lurer på hva som er grunnen til det?

Jeg kommer til å ringe medicus etter jeg har vært hos gyn jeg. pleier å bli rimelig beroliget etter å ha vært hos henne.

Når tror du at vi kan starte med prosessen nå? Det blir barn i 2007 vel?? Jeg har ikke helt oversikten. Men sett at det klaffet på første forsøk. Når tror du vi vil være gravid da? Ikke om så alt for lenge vel???

Det blir barn, verdens skjønneste barn :)

Hvor mange blodprøver tok din mann? min sambo måtte ta 7, og jeg tok ganske mange jeg også... Lurer bare på om vi har fått tatt alle?

Vanlige blodprøver bør man få svar på i løpet av 1 - 1, 5 uke. Det sa iallefall min gyn. Jeg synes det er genialt det med å sende inn søknad både på privat og offentlig for da har man liksom noen forrsøk mens man venter. Men vi satser selvfølgelig på at det blir med ett forsøk.

Jeg håper at jeg er så heldig at jeg kan starte prosessen i måned skiftet mai - juni på Medicus hvis alt går etter planen, men da kan det hende at jeg er vel optimistisk.... Ja jeg tror helt sikkert at vi får barn i løpet av 2007. Helt sikkert de fineste barna i hele verden....

Blir borte i helga nå for skal på hyttetur så du får ha en fin helg!

Da må du kose deg masse i helgen, også snakkes vi etter helgen.

Jeg skal være rolig og slappe av i helgen. har lagt masse planer, da slipper jeg å tenke så masse på alt annet... I morgen skal vi bare være hjemme og ha tv-kveld og kose oss, lørdag blir det trening og ute å spise en bedre middag. Synes vi fortjener det.. Også tar vi kino på søn, da har vi allefall annet å gjøre enn å sitte hjemme og tenke på dette hele tiden. Man må gjøre andre ting. hehe.. allikvel om det alltid sitter i bakhodet, men en gang jeg ser en liten baby.. da skjærer det litt i hjertet.. jeg vil jeg vil...

Jeg håper også juni.. Mai blir kanskje litt tidlig for vår del, jeg vet ikke.. Hadde jo vært helt supert om vi kunne starte allerede i mai.

God helg og kos deg masse :)

Stor klem

måtte bare innom å skrive litt om denne helgen.. Har vært en rar helg, og ikke fått gjort noe som vi planla..

Fredag ble det til at vi tok en fest. Det var egentlig kun for at mensen kom, og jeg visste med 100% sikkerhet at jeg ikke var gravid. Og det var skikkelig gøy. Inviterte ei venninne og noen kompiser av sambo, og vi hadde det kjempemoro, og jeg tenkte ikke baby så mange ganger den kvelden. Selvfølgelig dro vi ut alt alt for sent, så det var endelange køer på alle plassene vi ville inn. Så det ble til at vi dro på en litt merkelig pub. Og jeg syntes stemningen var veldig rar, men hadde det artig fordi.. Litt utpå kvelden kom det inn en haug med transer, og han (hun?) ene oste av chanelparfyme, var sinnssykt sminka, gikk i høye hæler, og en liten kjole med leopardmønster, han prøvde seg på sambo. Kom å strøk han på låret, og da var det gjodt. Vi dro hjem!! jeg lo og lo og lo, og det var sååå godt å kunne le lenge igjen.. Sambo lo ikke.. hehe..

Lørdag ble det bare til at vi var hjemme, sov lenge, gikk en liten tur for å lufte hodet litt, og spiste junk food hele dagen.. La oss tidlig. Jeg blir sliten av å feste jeg.

Nå er det søndag, og det gode humøret jeg hadde i helgen har forsvunnet. Jeg finner det ikke igjen..Tenker så masse på baby, og jeg lengter sånn etter vår baby. Jeg synes i dag at verden er så blodig urettferdig, og jeg er lei og trist.

Håper du hadde en fin helg på hytta, og at du fikk kosa deg masse!!!

klem

nå trenger jeg litt trøst av deg kjære venn.. jeg fikk tlf fra gyn i dag, og hun fortalte at jeg ikke var beskyttet mot røde hunder (dumme dumme blodprøver og dumme dumme kropp som ikke er beskyttet), så da må jeg vente i 2-3 mnd etter jeg har vaksinert meg før vi kan komme i gang. Det er laaaang tid for meg, jeg var SÅ klar til å sende inn søknaden på tors (da jeg skal til gyn). FORBANNA.. Jeg ble kjempesint. At jeg ikke kunne ha vaksinert meg for dette da.

Tror du vi kan sende inn søknaden allikevel, jeg mener om vi sender den inn i tr.heim, så er det jo uansett 5 mnd ventetid, og det tar jo 3 mnd før jeg kan begynne.. Da har jeg jo kommet litt lengre frem i køen (du rykker stadig frem i køen).????

Hei kjære deg!!

Ja vi skal jammen gjennom noen overraskelser i denne perioden. Er det de forbanna røde hundene som skal stå i vegen for oss nå da!!! Noe så utrolig kjipt! Jeg vet ikke om jeg er vaksinert for røde hunder. Da må sikkert jeg også vaksinere meg. Dette var ikke morsomt.

Men man må jo kunne sende søknaden likevel. Kan ikke skjønne noe anna. Må vel ikke vente i 2 - 3 måneder og så sende søknaden. Det høres iallefall veldig rart ut. Hvis man ikke trenger å vente med å sende søknaden så taper man jo ingen tid på det offentlige. Det blir jo litt lenger å vente på det private da for der hadde jo vi tenkt å begynne nå snart. Du får ikke ta sorgene på forskudd før du har fått snakka ordentlig med gyn din. ( lettere sagt enn gjort...)

Jeg gruer meg til i morra for da skal jeg ringe gyn. ( nok engang, hun kontordama tror sikkert jeg er helt gal..) Skal ringe å høre om de har fått svar på blodprøvene og om de har fått sendt avgårde søknaden til St. Olav og Medicus. Skal bli så godt når de har fått sendt de søknadene avgårde. Føler på meg at de ikke har fått sendt de, selv om de sa at de skulle sende den før påske.

Har forresten hørt mye positivt om det private fra en tremenning av meg som har vært gjennom prøverør. Hun hadde følt seg så godt motatt og så tatt vare på. Hun var i Danmark hun da....

Jeg kjenner at jeg er mye sliten om dagen. Dette tar på psykisk... Kjenner det er lite som skal til før jeg blir sint og lei. Føler du det slik?

Klemmer

ja, jeg har det akkurat sånn. Hisser meg opp av ingenting, og kan begynne å gråte av filleting. I går begynte jeg å gråte da jeg så bilde av søsteren min, og det var ikke fordi jeg savna henne.. Nei, det var fordi hun sendte et bilde på mms der hun så trist ut, og jeg tenkte med en gang "stakkar liten, hun er sikkert lei seg". Det var jeg som var lei meg, ikke min søster.Hun sa at man trengte ikke være trist fordi om man ikke smila hele tiden... Jeg tar på vei av ingenting. Merker at det er slitsomt.Og er helt sikker på at det er fordi jeg tenker så masse på prøverør, at det er urettferdig, og at jeg føler at ingenting går min vei.

Ja, det er mye å tenkt på ja. Jeg har faktisk vaksinert meg mot røde hunder også. Ringte mamma nettopp å spurte. Og hun sa at jeg vaksinerte meg da jeg var 18 mnd. Allikevel så er jeg ikke beskyttet. Det er noe dritt. Tror jeg har dårlig system i kroppen min. Dumme antistoff. Har tatt BCG-vaksine 2 ganger også, men de er negatvie begge to. Og da blir jeg redd for at vaskinen mot røde hunder skal være negativ fordi kroppen min reagarer slik, og at jeg aldri får kommet i gang. Gyn sa nemlig at st.olav måtte ha ALLE svar på prøver før de leste søknaden.. Men jeg skal spørre om det når jeg skal dit tors. Grunnen til at jeg skal dit er for at jeg sitter med 100 spm, og jeg blir mer forvirra av og være her inne.. Her er det så mange meninger om alt, og jeg vet ikke hva jeg skal tro på.

Eks. så var det ei som sa at det var 60%sjanse for å miste når man har PCO. Jeg har jo det. En mild grad da, men jeg klarer ikke å tro at det er 60% sjanse for å miste når man først er blitt gravid. Og jeg tror at det må være lettere å miste når man har PCOS (som er en alvorligere tilstand) enn min bittelille grad av PCO (jeg har cyster på høyre ovarie bare). Så det er mye jeg må spørre om.

Har du noen spm? har en følelse på at vi lurer på mye av det samme, og kanskje du sitter inne med et kjempegodt spm som jeg ikke kommer på.. Kom gjerne med noen tips :)

Dette ble langt... igjen...

Nei, i dag er jeg veeeeldig negativ. Huff..

kan du fortelle meg hva gyn din sa? du skulle ringe i morgen? Håper alt er ok, og at søknaden er blitt sendt. Det kan ikke være mer tull nå.

Jeg får ikke kommet i gang før om 3 mnd, men jeg håper i allefall at jeg blir gravid snart. Tipper nok du er gravid allerede når jeg kommer i gang med prosessen. men du må ikke forlate meg her fordi? Jeg trenger deg da vettu :)

Nå skal jeg legge meg jeg. Har sittet å sett tv og ikke gjort så mye fornuftig i dag. Litt deppedag, så da er det greit å finne sengen tidlig. Håper å høre fra deg i morgen.

I morgen skal jeg på besøk til ei venninne som nettopp har fått baby. Gleder og gruver meg om du skjønner. De fikk det til på første forsøk.. Og det er litt irriterende. Allikevel om jeg selvfølgelig unner de det. De er så snille og søte, og babyen er kjempefiiin. Jeg ønsker meg så sårt en baby, og det er jeg ikke sikker på at hun forstår. Hun vet om hele prosessen her.. Men det skal bli godt å få sett de, og kose med lillebabyen. Skal suge til meg babylukt, og håpe at kroppen min tenker at den også vil ha en slik en.. :)

Hallois!

Har snakka med kontordama til gyn i dag ja, men tror du de har fått sendt søknaden??? Neida!! Kjenner at jeg blir utrolig irritert når gyn sa han skulle sende den før påske. Kjempe dårrg gjort å si slike ting når det ikke i nærheten av sannheten. Men ble littt glad likevel for de hadde fårr svar på blodprøvene og kontordama sa at ikke trengte å vaksinere meg for røde hunder for den prøva var i orden. Hun sa også at nå hadde de alle svarene så nå kunne de søke. Men hun trodde ikke gyn fikk gjort det før torsdag. Hva er det som tar så lang tid sier bare jeg!!! Men føler iallefall at vi er ett skritt nærmere målet i dag!

Så kjedelig med den vaksina de, men bra du har fått tatt den med en gang nå. Blir spennende med timen din hos gyn på torsdag. Du må gi meg fullt resultat. Hun virker jo veldig flink hun gynen din. Blir sikkert godt for deg å få spurt om alt du lurer på også. Jeg tror ikke at de med PCO har 60 % sjanse for å abortere. Det høres helt galt ut!

Lykke til hos venninnen. Vet veldig godt hvordan du har det. Du unner henne det veldig, men det minner deg på det du ikke har... Men en dag Gøril så er det hun som skal besøke deg og ditt nurk:)

Hei igjen!

Hvordan går det med deg i dag? Hvordan gikk det hos venninnen din? Du må ha lykke til hos gyn i morra. Blir sikkert godt å få svar på mye av det du lurer på. Fortell meg hvis hun sier noe jeg bør vite....

Mannen min skal ringe til gyn i morra igjen. Vi gir oss ikke før vi får et svar på at søknaden er sendt. De tror sikkert at vi er helt gale, men det blåser vi i. Dette er suuuuper viktig for oss og da kommer vi til å mase og stå på.

Æsj nå skal jeg snart på nattevakt. Liker ikke å jobbe på natt, spesielt ikke nå når jeg føler meg litt sliten. Blir liksom ikke nor mere opplagt av nattevakter.

Klemmer

heihei :)

Det går ganske bra med meg i dag. Var utrolig koselig å besøke venninna mi og den lille søte skapningen som var såååå fin.. Men det gikk bra, og jeg klarte å glede meg på hennes vegne!

Gruver meg litt til gyn i morgen jeg, vet ikke hvorfor, kan liksom ikke si at noe mer er galt tror jeg, men jeg kjenner i magen at noe kommer til å være galt.. Håper det er noe positivt i stedet, at det er den følelsen jeg kjenner.. Skal sitte meg nes å skrive ned alt jeg lurer på nå, for da er det mye lettere å komme på alt. Jeg har jo kun bestilt denne timen pga alt jeg lurer på, da er det greit å ikke glemme det viktigste..

Kommer nok til å be om innvendig UL også, fordi jeg vil se hvordan det står til der nede.. Men tror ikke det er noe galt.. Bedre å vite :)

Ja, jeg skjønner godt at dere vil ringe å "mase" om søknaden. Jeg har lyst til å dra til gyn og se på at den blir sendt når det blir min tur.. Jeg kommer nok til å mase mase mase selv. Dette er så viktig. Når ønsket om barn er størst i verden, da må man forstå at man vil "mase" litt. Mener det ikke er masing egentlig, dette burde de skjønne...

Ønsker deg lykke til på nattevakt. Skal sende deg all min positive energi og håpe at du ikke blir så sliten. Huff, det er sikkert ikke gøy å jobbe på natta. Jeg skal tenke masse på deg. Kommer tilbake i morgen, med alt jeg vet :)

Stor stor klem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...