Gå til innhold

Noen her som ble gravid rett etter p-pilleslutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor fort fikk dere i såfall el etter dere sluttet med p-piller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg tok det 6 uker før jeg fikk en mens, og etter en tre ukers tid satt skuddet.

Skrevet

Ble gravid ganske kjapt etter at jeg sluttet med p-piller. Regnet ut fra da jeg hadde termin gikk det kun 11 dager fra jeg sluttet med p-piller til vesle-gutten min ble unnfanget :)

Skrevet

Hadde en menstrasjon fire uker etter at jeg sluttet på pilla, tre uker senere fikk jeg positivt utslag på testen :)

Skrevet

Hos meg tok det ca 2 uker fra jeg tok den siste pillen til jeg ble gravid. Med andre ord, veldig mye fortere enn jeg hadde forventet:)

Skrevet

Nesten akkurat det samme som meg "guttebaby07.04.06"!!!!

Har gått på p-piller sammenhengende i c.a 10 år, og sluttet i fjor høst. 4 uker etter kom en mensen, og jeg fikk positivt utslag på test 2 dager etter at jeg skulle hatt neste mensen. Den EL jeg da ble befruktet på var ca. 6 uker etter at jeg sluttet på p-pillen...! Fikk jo litt sjokk, trodde ikke det skulle gå SÅ fort. Tror kanskje grunnen til at det gikk så fort var at jeg ikke trodde det kom til å gå så fort.. (hvis du skjønner hva jeg mener..?) Jeg har aldri vært gravid før.

Men alt er vel med babyen foreløpig, nå er jeg i uke 30 - og gleder meg til gutten vår kommer!

Lykke til!

Skrevet

Jeg brukte ca 3 mnd fra jeg slutta på pillen til jeg ble gravid

Skrevet

Det gikk fort her også. Hadde en mens, så satt spiren =) Hadde brukt p-piller i ca 7 år, så regnet med det kom til å ta litt tid, men neida!! :)

Skrevet

Slutta på pillen i midten av juni. Da hadde eg tatt p-piller i 10 år og var overbevist om at det kom til å ta lang tid. Hadde en mens og så ble jeg gravid i slutten av juli, så ca 4-5 uker etter at jeg slutta...

Skrevet

I følge ul.termin gikk det ikke mange dagene før vi var gravid:) men jeg brukte nuvaring da.

Skrevet

Jeg hadde brukt p-piller i 8 år og ble gravid mens jeg fortsatt tok dem. Jeg hadde omgansyken og det kan sette ned effekten av p-pillene.

Min søster ble gravid på første forsøk to ganger, etter hun sluttet på p-piller.

Skrevet

Satt på første forsøk å har ikke peiling på hvor lang tid det tok med el osv..

• 4 år senere...
Skrevet

Sluttet på p-piller i midten av mai var det vel.. fikk mensen 28 mai, og første el var vel da midten av juni og ble gravid da fikk ikke mensen 28 juni, men en posetiv test =)

Skrevet

Hadde en mens etter at jeg sluttet med p-pillene begge gangene, ble deretter kjapt gravid. Syklusen var helt vanlig. Så det var lett gjort, og glad er vi for det.

Skrevet

Her va æ gravid allerede 10 daga etter p-pille slutt :)

Skrevet

Ble gravid rett etter pilleslutt begge gangene - rakk aldri få mensen. Første gangen hadde jeg kun brukt dem i 4 mnd, og denne gangen i litt over to år.

Skrevet

Jeg sluttet med p-piller 4 dager før siste mens og ble gravid da ved første eggløsning etter det. Forrige gang gikk det 3 måneder uten p-piller før jeg ble gravid, så hadde ikke regnet med at det skulle gå så fort denne gangen. Resultatet blir da at lillesøster kan komme på storesøsters 2-årsdag i april :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...