Anonym bruker Skrevet 4. april 2006 #1 Skrevet 4. april 2006 noen med erfaringer her Spurte en del på helsekosten, de er ikke farlige, men de før med efendrin i er farlige, men de er blitt ulovlige nå
♡ Rødhette ♡ Skrevet 4. april 2006 #2 Skrevet 4. april 2006 Hvor er det du har kjøpt de hen da??? Mange av produsentene innformerer ikke lenger at det er efedrin i selvom det er det... White wellov bark..., om de inneholder det er det en naturlig form for efedrin....
Anonym bruker Skrevet 5. april 2006 #3 Skrevet 5. april 2006 ja den inneholder det.. Er det like farlig som efendrin?? Hva betyr naturlig form som du skriver. Håper du svarer meg hi
♡ Rødhette ♡ Skrevet 5. april 2006 #4 Skrevet 5. april 2006 Naturlig form vil si at den er fra naturen... Ikke gjort noe med...=) Efedrinen som var/ er tilsatt i noen var før i teknisk form.. Dvs at de er laget i labratorium og derfor litt sterkere ( om jeg har skjønt det riktig)... Du kan jo sammenligne det med hasj når jeg prater om naturlig... Hasj er jo en plante....=)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2006 #5 Skrevet 5. april 2006 hvor er det du har kjøpt disse da ? i sverige eller i norge ??
♡ Rødhette ♡ Skrevet 5. april 2006 #6 Skrevet 5. april 2006 Får ikke kjøpt tx burn i Norge om jeg ikke tar helt feil.., dette fordi de inneholder white vellow bark!!!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2006 #7 Skrevet 6. april 2006 i svergie kjøpte jeg de hi Takk for svar andre
♡ Rødhette ♡ Skrevet 6. april 2006 #9 Skrevet 6. april 2006 Bare koslig det...=) Jeg går på St2 selv kjøpt i Sverige... De "kamfulerer" vel bruken av efedrin ved å bruke den naturlige sorten.., men blir jo mindre skummelt da..=) Skal man ha tak i de ekte sakene må man nok kjøpe fra Nederland... Blitt forbudt i USA også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå