Gå til innhold

JA, jeg er gravid igjen! :)

Anbefalte innlegg

Det var ingen tvil, når jeg først tok testen kom det to streker før jeg rakk å tisse ferdig! :)

Da blir snuppa mi storesøster når hun er 18 mnd, det blir kjempestas med to tette. Slitsomt, det vil jeg tro, men desto større glede! Åååå jeg er lykkelig, og som jeg gleder meg til å overraske mannen min når han kommer hjem fra jobb. Dette er gøy!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4676018-ja-jeg-er-gravid-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer! håper storesøstra blir grei og snill når babyen kommer da. de som bor over oss her fikk en baby når eldstejenta var 2 år og hun er maks sjalu! hver gang mamman skal amme, løper hun rundt i huset og river ned ting og roter for å få oppmerksomhet. og lillegutten kan de ikke legge fra seg på gulvet uten at de følger med hele tiden. men det blir sikkert gøy for dem etterhvert!

Annonse

Annonse

Takk for alle hyggelige gratulasjoner!

Til dere anonyme som oppfører dere ganske så smålige, atter en gang. Ja, det var planlagt, ja vi gleder oss begge foreldrene. Det har vokst opp tettere søsken før disse to, og det har nok gått stort sett greit med alle.

Hilsen HI, som vil være NN pga tidlig i svangerskapet.

Gratulerer så mye!! Jeg syntes det var så flott å gå gravid, gleder meg veldig til neste gang. Nå får du en fin tid fremover. Det er masse positivt med to tette, har lyst på det selv egentlig.

Ikke bry deg om anonyme her inne, tror det er fjortiser som bare vil lage litt kvalm. Alle vet jo at det å få barn kan være slitsomt til tider, men det er jo såååå mye kos, mer kos enn slit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...