Gå til innhold

Aldersforskjell?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor stor aldersforskjell er det på dere (deg og kjæresten)?

Tenker dere på hvordan det vil påvirke livet som gamle?

Er det stor aldersforskjell vil den ene kanskje være pensjonist mange år før den andre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir nå 20 om en mnd. og kjæresten min er 29... Jeg tenker ingenting på aldersforskjellen, det viktigste er jo at vi har det bra sammen:-)

Skrevet

blir 20 i år, sambo ble 24 i januar, alderen spiller ingen rolle så lenge det er to personer som elsker hverandre...

Skrevet

jeg fyller 22 i aug og sambo 22 i nov...så jeg er faktisk noen mnd eldre :)

Skrevet

Jeg er 18 og samboer er 24:) Alder har ingen hindring, det er kjærligheten som er viktigst. Vi traff hverandre når jeg var 15.

Skrevet

Samboern er 19 og jeg blir 21 =)

Skrevet

eg er 20, og samboeren min er 18:P merke ikke store forskjellen...

Skrevet

Jeg er 21, samboern blir 33.

Ser ikke noe problem med det.

Skrevet

jeg er 19, han er 23...

bryr meg ikke noe om aldersforskjellen, han er kanskje litt barnslig for alderen:) og jeg voksen, så tror det går opp i opp.:)

Skrevet

jeg er 21 og samboeren min er 33!! helt topp det:)

Skrevet

Vi er like gamle (eller han er ca et halvt år eldre enn meg da...)

Synes det er greit at vi er jevnaldrende, men tror ikke det hadde gjort noe med noen år til og fra... Men for min del synes jeg det fort kan bli litt mye når det er mellom 4-6 år og oppover mellom oss (men det er meg da...)

Skrevet

Jeg fyller 20 i juni, og sambo blir 26 i mai.... Ikke noe problem med alder her i gården hvertfall :)

Skrevet

Jeg er 21, og min kjære blir 27 i november:)

Alder har da ingen ting å si;)

Skrevet

Jeg er 19 og samboeren min 24. Merker ikke stort til det. Både han og vennene hans som er opp til 26 er minst like barnslige som meg ;) vi har d kjempe bra sammen. Har vært sammen si jeg var 16 ;) merket det litt på alderen da si han var 21.. hehe... men d gikk jo den gang også..

Alder har ikke så mye å bety. Så lenge vi har det godt sammen mener jeg...

Skrevet

Jeg er 20, fyller 21 i år mens samo er 31 .. er ikke noe problem her. Å det er ikke viktigst hvem som blir pensjonert først, men det viktigste er vel at vi har det godt sammen her og nå (og fremover!) .. vi har tross alt et langt liv foran oss før vi blir pensjonister!

Skrevet

jeg er 21 og typen er 23:-) ikke store aldersforskjellen på oss da men..da jeg var 19 var jeg sammen med en på 28 og har ei venninne som var sammen med en på 34 da hun var 19.Så tror ikke alderen har noe å si så lenge man er på bølgelengde:-)

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg er 24 og sambo er 35. Vi trives veldig godt i hverandres selskap. Alder er ingen hindring

Skrevet

Jeg er 23 og mannen min er 31. Synes ikke aldersforskjellen spiller noen rolle. Som oftes tenker jeg at vi er like gammle. Glømmer meg og spør ham om han husker det og det fra når vi var barn. Vi har allerede planlagt alderdommen så langt det går og har de samme målene i livet, og jobber sammen som et team og ikke mot hverandre så alt går bare kjempebra for oss. Men jeg tror det har mest med hvordan man er som menneske og ikke aldersforskjellen.

Skrevet

Jeg er 23 og samboeren min er 39... Vært sammen i 4 år.... Alder har ingenting å si, så lenge man har det bra...

Skrevet

Jeg blir 17, og han ble netopp 21.. :)

Skrevet

Jeg er 20 og samboern er 25 =) Merker ikke noe til aldersforskjellen der nei..

Skrevet

Jeg er 19 og kjæresten min er 25. Merker ikke noe til aldersforskjellene egentelig.

Skrevet

kjæresten min er 22 blir 23 4 juli, og jeg er 17, blir 18 i oktober.. tenker egetlig ikke på aldersforskjellen.. for vi er egentlig veldig like så jeg merker ikke så mye til deg:) også skal vi ha første barnet sammen nå i april:)

Skrevet

det er 16 år mellom meg og samboeren min. vi har vært sammen i 4 år og har det kjempefint!

Skrevet

Jeg er 21, (22 om 5 uker) han er 26!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...