Gå til innhold

Uke 8, og klærne passer ikke lenger....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er i uke 7 og klærne mine begynner å bli veldig trange, får ikke på meg olabuksene mine, men noen av mine vanlige bukser passe heldigvis enda.

Jeg bruker også større bukser da jeg syntes det er for tidlig å si noe enda,

Må legge til at jeg er 3gangs gravid da.

i svangerskap nr 2, fikk jeg ikke mage før jeg var ca.12 uker på vei.

Jeg er i uke 9 + 5 og syns at mine klær har begynt å bli trange allerede... det skremmer meg nesten... og har lagt på meg rundt magen mest.. og brystene da...

Og jeg er gravid for første gang...hjeeeeeeeelp! Tror jeg kommer til å bli diger jeg... bare håper det blir mest på magen...

Er ganske lita fra før...

Kjøp en mammabukse (jeans med stretch) som går under magen! De strammer IKKE og ser ut som vanlige bukser. (Og så sitter de pent over baken!) Det er en måte å ha det behagelig på samtidig som at andre ikke trenger å forstå enda at en er gravid.

Annonse

Jeg melder meg inn, er i uke 8 og er blitt ganske drøy. Har funnet frem gamle-gravid buksene, og det kjennes mer befriende ja. Men jeg lurer også på hvor dette skal ende... Er 2. gangs gravid, og det er bare 9 mnd siden fødselen. Så da er det vel ingenting annet å vente enn - POPP!!

Jeg er 5-6 uker på vei og buksene mine er allerede for trange. Ser skikkelig gravid ut også nå (er også annengangs). Fikk fort mage på den første også, men ikke så tidlig som dette:-( Skal hjem i påsken og tror ikke jeg klarer å lure de til at jeg ikke er gravid...vil ikke si det før det har gått 12 uker. Skal sies at jeg veier 100 kg også da, men magen ser skikkelig gravidmage ut:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...