(=snart mamma til twins=) Skrevet 4. april 2006 #1 Del Skrevet 4. april 2006 i dag viste d seg et VELDI svakt extra strek..men et extra strek e et extra strek..ikke sant? kan dette bety at eg e gravid???????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lucia* Skrevet 4. april 2006 #2 Del Skrevet 4. april 2006 JA!!! Gratulerer :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. april 2006 #3 Del Skrevet 4. april 2006 Hei! Det betyr nok at du er gravid ja! Jeg opplevde det samme. Man bør bruke morgenurin hvis det er veldig tidlig i svangerskapet. Jeg opplevde det samme som deg og nå er jeg snart 9 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til Armand & Even Skrevet 4. april 2006 #4 Del Skrevet 4. april 2006 Ja du er gravid (: Gratulerer (: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nicolai kommer i nov. Skrevet 4. april 2006 #5 Del Skrevet 4. april 2006 Gratulerer, gratulerer!!! det var sånn med meg og første testen! Lykke til!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
(=snart mamma til twins=) Skrevet 4. april 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 4. april 2006 stemmer d med terminkalkulatoren så e eg 3+4...så bra..vi har prøvd i over tre år!!dette e vi virkelig gla for!!!!!!!!!Tok første pergo i forrige mnd...virker den allerede,e d fleire som har hatt d sånt? katti kommer kvalmen?skal ta en test i morra eller overmorra bare for å være sikker =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørnen Skrevet 4. april 2006 #7 Del Skrevet 4. april 2006 Jaaa! Hurra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå