Gå til innhold

Mai: Mange babyer som har festet hodet?


mai mammaen til to

Anbefalte innlegg

var hos jordmor i dag... og babyen hadde IKKE festet hodet..det lå heldigvis ned...men var veldig lett å flytte på..huff...håper det snart fester seg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei=)

jeg er 35 uker på vei, og baby'n min festa hodet for 3 uker siden...

er igrunn glad for det da.. selvom jeg syns det var litt tidlig..

men men.. din kommer nok også til å feste det snart skal du se! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei...jeg er i uke 35..og fikk beskjed på kontroll forrige uke at hodet var festet :0)

Tror nok din fester seg rett rundt hjørnet :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 33-4 på vei, var hos lege på fredag og da sa han at babyen hadde snudd seg og festa seg, men legen er jo ikke spesialisert på det området så det er ikke sikkert det har festa seg, men snudd seg har den lille =) Får vente å høre va jordmor sier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var var det ikke festa,den ligger med hodet ned men bevegelig var det enda.Skal på ny kontroll til uka får se da om det er noe endring=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min festet seg i uke 35, men legen sa til meg at de hadde gått mer og mer vekk i fra dette med festing. Mange som festet seg når fødselen var i gang sa hun, så det er ikke noe å bekymre seg for så lenge babyen ligger med hodet ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i slutten av uke 36, og jordmora sa for 2 uker siden at hodet hadde festet seg.... Er jo greit det, men synest babyen turner vel mye i magen til at det har gjort det.... Håper det er der det skal være! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo termin samme dag, og på kontroll fredag, hadde babyen ikke festet hode..... Har ligget nedover en stund, og håper virkelig det fester seg snart......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper min også fester hodet snart... skla til legen på tirsdag igjen...så er spent på å høre hva hun sier..jeg har gått til jordmor heletiden...så blir rart å gå til legen plutselig..men jordmoren hadde ferie så da kunne jeg ikke gå til henne...tenker å spørre om jeg er moden også... har lyst å vite det..da skal jeg begynne å vaske vinduer osv... hehe..;) spise fødepizza...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mai-jenter.

 

Er innom fra aprilkubben å ser litt:)

Er idag 39+1, har 8 dager igjen til termin, og hodet til bebisen min er ikke festet, men er godt sunket ned i bekkenet mitt.

JM på sykehuset der jeg skal føde sa det var ikke i alle tilfeller der hodet festet seg, hos noen festet ikke hodet seg før man var i fødsel.

 

Er førstegangs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min har også festet seg nå..;) endelig...legen mente i allefall at det var festet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontroll idag - fortsatt ikke festet og 11 dager igjen!! Men JM mente det ikke var så farlig. Snakket med kollega som fødte for 4 uker siden, og hun fikk eskjed av legen sin at siden hodet ikke var festet, hun var i god form, og babyen veldig aktiv i magen, kom hun til å gå på overtid.... og det ble 2 uker ekstra. Er fryktelig redd for at det samme skal skje meg, siden alle "symptomene" stemmer:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er redd for å gå over tiden også... men fikk beskjed av legen at hun mente at hodet var godt festet... men jeg er også i god form....og har en veldig aktiv baby imagen..syns i grunnen at babyen har blitt ekstra aktiv den siste mnd... men men... det er nå maks 4 uker til babyen kommer nå håper jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal i bryllup 3.juni, og vil så gjerne ha kommet litt iform før den tid.... Ganske egoistisk, men fødsel på termin hadde vært ideelt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært hos jordmor idag (38+4) og fikk vite at hodet var festet :-) Har hatt menslignende smerter siden mandag og er veldig klar for at noe skal skje! Men hun mente at hodet godt kunne være festet i 2 mnd uten at noe skjedde så jeg skulle ikke få for store forhåpninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hodet festet eg en plass mellom uke 36 +3 til 37+2. Synes jeg kjente at det gjorde vondt i bekkenet(mer enn vanlig) på lørdag, så kanskje det festet seg da? Var da 36+6.....

 

I natt våknet jeg 3 ganger av stikking på høyre og venstre side...Tenkte jo først at nå begynner fødselen...men det var nok bare press på tarmen eller noe....

 

føler jeg skal føde før termin(16 mai) men det gjør vel alle.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bekrefta i går at nå er hodet endelig festet, så nå er det bare å vente på at fødselen skal sette i gang når lille Trym finner det for godt! Er 12 dager igjen til termin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på kontroll sist uke i uke 38. Hadde ikke festet seg da, og jordmor sa at det ikke var sikkert at det festet seg heller siden det er andre gang. 11 dager igjen til termin i dag, men har en følelse av at noe kommer til å skje snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

jeg har vært på kontroll i dag, og fikk beskje at babyen har festet hodet :) :) :)

37 uker og 5 dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...