Gå til innhold

Overfølsom........

*Lucia*

Anbefalte innlegg

Skulle ønske jeg var en av de jentene som ikke skjønner at de er gravide før de plutselig føder et friskt og fint barn i do......

I dag tidlig var det svakt rosa på papiret og en bitteliten bitteliten blodflekk. Jeg fikk nesten panikk enda jeg vet at det er normalt. Er såååå utrolig redd for at det skal gå galt. Jeg er bare 4 + 6 i dag. Har stikninger nederst i magen men det har jeg hatt 1 uke. Ømme bryster også. Ellers så reagerer jeg voldsomt på noen lukter og har jaggu meg gått opp over 1 kg på en uke... Er dette mulig?!?!?

Hvor mye har dere gått opp jenter?

Torsdag skal jeg til legen, håper han klarer å roe meg litt ned! Stort sett er jeg kjempe lykkelig og tror at det går bra, men det veksler fort om dagen.... Spesielt siden jeg ikke klarer å overse innlegg / artikler osv hvor de mindre posetive historiene står...

det var mitt lille hjertesukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Jeg vet akkurat hvordan du har det - jeg veksler mellom jublende lykke og sterk redsel for å miste igjen!!

Og du, du er IKKE eneste som legger på deg så tidlig, hos meg har matlysten blitt enorm + at aktivitetsnivået er lavere = vektøkning! Har allerede lagt bort en bukse + flere gensere - men det er mest pga puppene ;-)

Dette går nok helt fint - tenk positivt og prøv å slappe av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære, lucia!

jeg hadde det akkurat som deg rundt uke 6-8... jeg vet det er helt forferdelig! men når jeg pratet med legen min gikk det litt bedre, hen sa at mormunnen er mer blodig nå, og at tynne blod årer i kjeden kan på enkelte legge seg litt lengre ut.. derfor hvis du har sex, hoster, nyser ect. kan noen av de tynne blodårene sprekke, og det er ikke farlig. han sa til meg at hvis jeg begynte å blø så mye at jeg måtte bruke bind og jeg fikk kjempe vondt i magen var det grunn til bekymring.

stikkinger i magen har jeg hatt hele veien også, og det er også normalt. det betyr at livmora utvider seg så du skal få plass til junior! så det er et godt tegn!!

vektøkning har jeg hatt masse! jeg passer kunn en bokse som var baggy før, og to jogge bukser... til og med noen jogge bukser er for små.. regner med at det er normalt og.. jeg har hvertfall lest her inne at vi er mange i samme sko når det gjelder det!!

lykke til og jeg krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er såååå godt å lese innlegg hvor folk har det på samme måte som meg!! Det hjelper utrolig mye og jeg må bare si TUSEN TUSEN TAKK!!!!

og slippe tåre nr 100 i dag fordi jeg blir litt rørt!

Skulle så fint kose meg med ferie denne uken og neste fordi det har vært veldig mye på jobben i det siste, men nå som jeg har oppdaget at jeg er gravid blir det i steden tid til veldig mye tenking! :-)))

Igjen tusen takk! Dere betyr så veldig mye for meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...