Gå til innhold

Hjelp jeg er et nervevrak..........

Anbefalte innlegg

Jeg er så sliten av denne prøvinga.Hver gang jeg tror jeg er blitt gravid så kommer mensen.....Etter uttallige prøvinger , en sa i august ,en exu i desember og flere prøvinger igjen kjenner jeg at jeg er på randen til sammen brudd.

Sitter her og leser hver dag og griner og er så misunnelig på alle som kan si de har fått et blått kryss.

Måtte bare få ut min frustrasjon. Er det bare meg som føler det slik?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4671479-hjelp-jeg-er-et-nervevrak/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er hardt dette med prøving ja. Jeg er selv en veldig positiv person som tenker når jeg blir gravid og ikke hvis jeg blir gravid, men er utålmodig, og av og til tenker jeg jo på om vi i det hele tatt kan få barn! Har prøvd i over et år og hatt tre SA'er... skulle bare ønske jeg var synsk slik at jeg kunne se når...

hei kaira. Jeg er også i samme situasjon som deg. hadde en exu i juni og har prøvd siden. Hver gang mensen nærmer seg kjenner jeg tegn til å være gravid. Tilslutt gikk jeg til en homopat , hun anbefalte meg å ta en time hvor hun fjernet "all tenking "på å bli gravid . hun mener at alt ligger i syken. Etter behandlingen er jeg ikke så oppsatt på å bli gravid. Det funka for meg.. Nå skal jeg til behanling og få nåler hver måned til jeg blir gravid. Disse blir satt 15 dager før antatt mens. Hun har hjulpet 2 venniner med å bli gravide før. og det klaffet etter et par mnd. Jeg gleder meg og er positiv.. Det går nok bra skal du se.. Lykke till...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...