skorpion-75 Skrevet 4. april 2006 #1 Del Skrevet 4. april 2006 Hurra for deg som fyller 1 år;-) Håper du og din familie + spiren i magen til mamma får en super duper dag:-) Klem fra Eline og mammaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lineberta :) Skrevet 4. april 2006 #2 Del Skrevet 4. april 2006 Hipp hipp hurra hurra hurra for skjønningen Ylva som er 1 år i dag.. Gratulerer så mye med dagen. Klemmer fra Emilie og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 4. april 2006 #3 Del Skrevet 4. april 2006 Gratulerer så mye med dagen Ylva - håper du får en fantastisk dag. Er jeg stor? Eller er jeg liten? Pappa sier at jeg er liten. Men jeg er mye større enn en maur, og mye større enn en frosk. Og større enn pappa når han ligger og hviler på sofaen. Og jeg blir enda større. For jeg vokser hele tiden. Jeg vokser når jeg spiser. . Jeg vokser når jeg klatrer. Jeg vokser når jeg sover. Og det blir mer og mer av meg. Tenk hvis jeg ikke stopper? Hva sier pappa da? Gratulerer så mye, bursdagsklem fra LillePia og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 4. april 2006 #4 Del Skrevet 4. april 2006 Gratulerer med 1 års dagen Ylva! Bursdagsklemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre små & mammaen Skrevet 4. april 2006 #5 Del Skrevet 4. april 2006 Ha en kjempefin bursdag:) Gratulerer med dagen Ylva:-) klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vb-76 Skrevet 4. april 2006 #6 Del Skrevet 4. april 2006 Gratulerer masse med dagen Ylva! Håper vi får møte deg en gang utpå våren- sommeren! Masse klemmer fra Didrik og mamsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hijo Skrevet 4. april 2006 #7 Del Skrevet 4. april 2006 Gratulerer så mye med 1 års dagen, Ylva! Kos deg masse i dag! Stor bursdagsklem fra Tarald og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 4. april 2006 #8 Del Skrevet 4. april 2006 Gratulerer så mye med dagen Ylva! Klem fra Mirja og mammaen! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 4. april 2006 #9 Del Skrevet 4. april 2006 Gratulerer med dagen. Håper du og din familie får en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. april 2006 #10 Del Skrevet 4. april 2006 hipphipphurra!!! håper ylva får en kjempetopp dag og at spiren i magen feirer med ved å gi mammaen litt fred i fordøyelsen ;o) mange klemmer fra Matilde og Line! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 5. april 2006 #11 Del Skrevet 5. april 2006 Gratulerer med dagen i går! Bursdagshilsner fra Amanda og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå