Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 4. april 2006 #1 Del Skrevet 4. april 2006 Visker forsiktig hurra!!! Ble ett blått kryss på cb i dag... ) Noe svakt men klarere enn på billigtest... ) Tør ikke bli for glad for sist endte det jo i sa etter noen glade dager å det vil jeg ikke igjen... Så fortsett å krysse fingre for meg... ) Klem til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@nit@ Skrevet 4. april 2006 #2 Del Skrevet 4. april 2006 Krysser fingrene for deg, og visker hurra sammen deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofoten Skrevet 4. april 2006 #3 Del Skrevet 4. april 2006 *krysse fingre* Vet akkurat hvordan du har det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 4. april 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 4. april 2006 Takk for det... ) Dette var siste prøverør forsøk så håper den/de sitter nå ja... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 4. april 2006 #5 Del Skrevet 4. april 2006 Gratulerer :-) Skal virkelig krysse fingrene for deg.... Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nåharjegto!:) Skrevet 4. april 2006 #6 Del Skrevet 4. april 2006 Krysser fingrene - og tar sjansen på et lite hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. april 2006 #7 Del Skrevet 4. april 2006 Hvisker et forsiktig gratulerer og masse lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrømti Skrevet 4. april 2006 #8 Del Skrevet 4. april 2006 Gratulerer du, så flott å høre! Det er ekstra kjekt når det klaffer for noen som har måttet gå gjennom mye for å få det til, syns jeg. ( håper jeg ikke tråkker noen på tærne nå) Det er bare det at jeg kjenner meg litt igjen, vi stod på trappen til å begynne med prøverør.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 4. april 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 4. april 2006 Takk for det... Håper den/de sitter godt nå... Satt inn to egg så det blir gøy å se om det er en el to der... ) Masse symtomer har jeg værtfall... ) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. april 2006 #10 Del Skrevet 4. april 2006 Forsiktig hurra fra meg også! Krysser fingre og tær xxxxxxxxxxx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 4. april 2006 #11 Del Skrevet 4. april 2006 Gratulerer så masse da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nicolai kommer i nov. Skrevet 4. april 2006 #12 Del Skrevet 4. april 2006 krysser fingre tær ben og armer!!!!! og et stille hurra hurra hurra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå