Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen her som sliter med PCOS, og som har blitt gravide likevel?? Er 21 år og fikk påvist syndromet i januar, etter å ha prøvd å bli gravid siden mars 05. Skal tilbake til gyn i begynnelsen av mai, til en spesialist i barnløshet. Skal da begynne på hormonbehandling. Synes hele situasjonen virker håpløs, det er som å vente på en julaften som aldri kommer... Noen som har erfaringer med hormonbehandling? Hvor lang tid må man gå på det? Er redd for at jeg blir gående å knaske piller i det uendelige! Det skal sies at jeg er veldig utålmodig, men nå begynner det virkelig å plage meg. Klarer ikke la vær å tenke på det, prøver virkelig, men... "Babykanalen" står på hele dagen oppi hodet mitt. Har hatt lyst på en liten baby så lenge...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4668048-s%C3%B8rgelige-pcos/
Del på andre sider

Fortsetter under...

for noen år siden da jeg for første gang prøvde å bli gravid... var da 20 år,hadde jeg ikke mens på ett år ca... fikk da konstatert pcos,var ett skikkelig slag i trynet..

fikk og beskjed om at jeg burde gå ned i vekt,veide da 109kilo,er 175 høy.,

like etter jul nå veide jeg 80 kilo... sååååå happy med meg selv..

er nå 24(25 i aug). og 15 jan er min siste mens.. merkelige greier tenkte jeg,vært stabil sååå lenge nå..

så var jeg jammen gravid jenter... helt uten å prøve engang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...