Gå til innhold

stellevesker???????

Meg og Victoria + en i magen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor har du kjøpt stellevesa di?

og hvor mye kosta den?

Fortsetter under...

Skrevet

kjøpte veske som hører til vogna,emmaljunga,vogna er topp,stelleveska er søppel.betalte 400 for den

Skrevet

jeg kjøpte stelleveska mi i babybutikken på Norbysenteret rett over grensa. Den ga jeg ca 200 kr. for og jeg er egentlig fornøyd. Selvsagt skulle jeg ønske jeg hadde kjøpt den som er til vogna, Simo. Men den koster 800 kr. Og egentlig er det ikke store forskjellen på veskene heller

Skrevet

Kjøpte Babybjørn stelleveske på Barnehuset på Grunerløkka. Betalte ca. kr 700 og er superfornøyd!

Skrevet

Har Quinny stelleveske, kjøpte den på Happy Land på Svinesund, kostet ca.500 sek

Annonse

Skrevet

babyverden. tror den kostet ca 400-500,-. måtte lete lenge etter en veske med "innebygget" stellematte. veldig fornøyd, assa.

Skrevet

skrivefeil: barneverden, heter det visst. hihi

Skrevet

Har en Skip Hop dash fra Kiwi Kid, betalte 500 ,-

Skrevet

Jeg har Sling Tote fra Fleurville, kjøpt hos O.Olsen

Den var DYR!!!!!

Skrevet

550 kroner, kjøpte den av Rita Holm. (Teutonia)

Skrevet

Laget den selv. Kostet ret over 100 kr. Og ingen har en maken til:-)

Skrevet

kjøpt mi på going.no(oranske veske!) og kosta 400 kr. ikke mange her i byen som har ei sånn.....:)

Annonse

Skrevet

Kjøpte min på Kapphal..

Helt sant, men det er en helt vanlig veske med skulderreim. Hadde en Simo-veske med sånt underlag, men det er så kaldt å legge baby på om man har vært ute. Og så syns jeg lommene og dingsene oppi der er så "slaskete". Hadde ikke noe bedre oversikt ihvertfall! Nå har jeg bare et håndkle oppi veska sammen med bleier og et skift. En liten salve og våtservietter i lommene.

Tror den kostet 99,-!

Skrevet

Fekk Jysk si stelleveske gratis med ei veninne. Angrar som ein hund på at eg tok imot, for maken til dritprodukt skal du leite lenge etter! Gleder meg tilå kjøpe ny:)

Skrevet

Jeg bruker en bag mannen min fikk i julegave fra jobben sin for ett par år siden - fungerer utmerket. Plass til både bleier, gulpekluter, salve, underlag, våtservietter, leker, flasker og annen mat vi har med oss på tur...

Skrevet

Bruker den som fulgte med vognen jeg, Basson Roma...

Skrevet

Kjøpte BabyBjørn sin harde veske til første jenta her.. Har den nå også. Var dyr..husker ikke hvor mye. Men jeg elsker den!!

Skrevet

Baby Innovations, kosta opprinneleg 700,- men kjøpte den på konkurssalg for halvparten. Kjempefornøygd, plass til alt og litt til. Til omg med termo-rom for å holde flasker mv kalde/varme, smokkveske til å hekte på, mobilveske på samme måte, stelleunderlag med lommer til bleier og våtserviettar slik at ein kan ta med berre den vetle osv, osv. Nevnte eg at eg var fornøygd? ; )

Skrevet

BabyDan sin veske, 299 på Babyshop. Den ser faktisk ok ut og den er veldig praktisk og fin. Lang hank og ikke slaskete og fæl i stoffet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...