Gå til innhold

Var på UL i dag, he he legen så to foster.....

Anbefalte innlegg

I noen minutter...så måtte han ta i mot en telefon. Ble skikkelig sjokka , mannen min blek som et laken. 1000 tanker fløy igjennom hodet. Etter tlf.samtalen lette han videre, ble litt satt ut han også, det var bare en likevel..Litt gammelt utstyr, og en litt vimsete lege, han ble litt flau over at han hadde plumpet ut med nyheten før han var sikker.

Gleder meg til "ordentlig" UL på sykehus i uke 20.

Vi har ledd godt av det etterpå..Er superglad for at alt så bra ut, inrømmer at vi ble litt lettet, selv om vi selvsagt hadde blitt vant til tanken om tvillinger også ..-:)

Fortsetter under...

Hehe... Jeg har opplevd det samme som deg. Da jeg var på UL etter noen blødninger i uke10, Var det ei nyutdannet jente der som skulle foreta UL mens legen observerte. Hun vimset å styrte der inne å plutselig hører jeg de si at de har oppdaget 2 foster! Gjett om jeg var skjelven da...

Men legen ville selv styre pinnen for å forsikre seg, og da fikk jeg konstantert at det bare var 1 foster.

Tårene rant med meg og jeg pustet lettet ut... ikke at det er noe med å få tvillinger hadde blitt vant til det også. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...