Gå til innhold

Juni: Fikk dere igjen på skatten da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk 4500.- skal jo ikke klage, men hadde håpet på mer.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke fått den enda....

oh...like spennende hvert år....

Skrevet

Har ike fått tilbake æ heller, men e spennanes, håpe den e litt mer positiv enn fjorårets, da måtte æ betale 3500 kr :(

Skrevet

har ikke fått enda jeg....men i forfjor fikk jeg 16000 tilbake, og i fjor måtte jeg betale 6000..spennende i år:)

Skrevet

Tihi...artig å få igjen 65,- da! :D Hva skal du bruke alle de pengene til tro?

Jeg får igjen rett i underkant av 5000,- :) Har til dags dato aldri fått baksmell på skatten! Og er selvsagt kjempelykkelig for å slippe det.

Skrevet

JAAAAAAAA :-)

Skrevet

Ikke fått noe tilbakemld ennå.. Er spent. Fikk 19 000 kr i fjor så..skal se jeg på betale i år...

Skrevet

Ikke fått tilbakemld ennå... Er spent! Fikk 19 000kr i fjor så... skal se jeg må betale i år..

Skrevet

Ikke kommet enda - men jeg regner med å gå sånn høvelig i null. Har regnet på det, så tviler på at det kommer store overraskelser. Får dessverre ikke vite forhåndsprognosen på hvordan ståa er sånn som dere har fått, for jeg må levere næringsoppgave og deltakeroppgave i tillegg til selvangivelsen på grunn av et firma jeg har sammen med sambo - og da har ikke ligningskontoret gjort noen beregning på forhånd heller.

Skrevet

ikke hørt noe enda, men pleier å sende inn akkurat. Blir nok heller litt skyldig , enn at æ får igjen.

Sambo fikk restskatt på 9 store. Kjedelig.

Skrevet

vi vell 650,- igjen.. hehe... men gikk skole i fjor da... så ikke mye jobbing...

Skrevet

har ikke fått vite det enda jeg, men håper det går bra. Har aldri hatt baksmell og håper ikke jeg får det nå heller..

Skrevet

Jeg og sambo fikk igjen tilsammen ca 10000 kr. Han hadde trodd mere, mens jeg hadde rekna med ca saa mye.

Skrevet

Jeg må betale 3500... Har ikke fått sjekket skikkelig om det stemmer ennå da. Har aldri fått igjen mer enn et par tusen noen gang, skjønner nesten ikke at det går an å få igjen 10 - 15000... Som dere kanskje skjønner, så er jeg ikke så veldig fornøyd :-(

Skrevet

fikk selvangivelsen idag og jeg får igjen litt over 11000kr..JIPPI!!!!

Skrevet

Fikk 8500 kr :-) Jeg skal fornye garderoben :-)

Skrevet

Jeg måtte betale 316 kr..

Skal ikke klage på det da,men det hadde vært kjekt å fått igjen heller:-(

Skrevet

Fikk igjen 33 000 ...det er helt sykt:) jeg er noe glad da:)

Skrevet

Ja, vi fikk til sammen 20 000-kr.. Veldig glad for det.:)

Skrevet

19000kr... er SÅÅÅÅ fornøyd da...

Skrevet

Her ble det ingen glede.Jeg ble skyldig 19000kr og samboeren min fikk igjen 20000.Så her er stemninga ikke helt på topp..

Skrevet

NEI=(

Smell på 2500 kr

Skrevet

går å venter på oppgjøret enda jeg, var ikke kommet i dag heller...har venta siden tirsdag!! Har fått igjen mellom 15-28000 hvert år så i fjor satte de ned prosenten min, så nå har jeg ingen anelse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...