Gå til innhold

August: høygravid om sommeren...

Anbefalte innlegg

Hei.

Kom til å tenke på det her om dagen. Høygravid i 30 grader...

Deilig på en måte å møte bikinisesongen uten slankepress da.Ser vel ut som en hvalross i fellesferien så bikinibudsjettet holdes nok i sjakk i år.****He-He***

Fler som har gjort seg opp noen tanker, nå når de melder tropesommer i hele landet??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4666822-august-h%C3%B8ygravid-om-sommeren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det blir deilig. Spesielt å slippe å gå med så mye klær. Synes vinterjakken begynner å bli mye allerede. Vi må vel bare passe godt på med solfaktor for å slippe å få pigmentsflekker og godt med drikke.

Gleder meg til å sitte i parken med en god bok!

Annonse

Vi har vært lure!! Tenk så fælt å føde i mai/juni. Da måtte vi sprada rundt i sola med en skikkelig blubben og ikke gravid mage. I tillegg burde vi vel være inne med den lille, i hvert fall dersom det blir tropevarme. Stor mage til sommeren blir mye bedre!!

Lange grillturer i fjæra ( alltid litt bris dær ),lette klær å lette sko,masse drikke å is,å en stor vifte på soveromme:) Regne åsså me at det blir mange dusjer denne sommeren,kanskje tilogmed flere ganga om dagen..hehe:) Nu bynne æ åsså å savne min forje bil med soltak, nu kjøre æ en skikkeli vinterbil, 4 hjulstrekk å greier...huff...

Alt går væll bra me oss storingan til sommer'n viss man e kreativ...:)

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg gleder meg stort til å være gravid i sommer! Få fri i fellesferien og slappe av før den store dagen. Varme sommerdager gjør at jenten vår kan leke masse ute, ha på lite klær, spise mat, kose oss i strandkanten og virkelig nyte livet! Varmt vil det nok bli og slitsomt. Slitsomt blir det nok uansett. Kunne ikke tenke meg å være høygravid på vinterstid, det hadde isolert meg fra å gå ut å få frisk luft.

Men til deg som sa noe om hvor ille det må være å få baby i mai/juni. Helt feil. Jeg fikk i juni for 4 år siden. Det var en skikkelig varm sommer! Sommeren varte helt ut i september. Jeg følte ikke for å dekke meg til, jeg følte meg tvert imot mer sexy enn ever! Stor overgang fra den enorme magen til den lille pløsete magen, så i mitt bilde var jeg bare tynn og lekker :-)) Vi var ute hver dag. Jenten min lå i bleien i vognen hele sommeren, ble brukt lite klær på henne da. La et tynt teppe over for å dekke for solsteiken. Det eneste negative jeg husker er at jeg ikke kunne bade. Jeg måtte pent vente til blødninger og 6 uker var gått. Da rakk jeg så vidt noen bad før den store varmen var over. Så jeg kan absolutt si at det er ikke noe negativt med å fa baby i mai/juni.

• 3 måneder senere...

Hehe....dette blir varmt tenker jeg..ligger med pute mellom bena å armene om natten pluss en deili vifte som ikke bråke i det hele tatt. Men vi skal vel ikke klage, eneste jeg syns er litt dumt er at jeg hovner så vannvitti opp i bena, det er jeg sikkert ikke lene om å gjør.Har termin om nøyakti en måne, å bare tanken på å gå sann som det her en måne til gjør meg veldi heit. Skal til jordmor imorgen, å nå har jeg sikkert bikket 120 kilo, å det er vannvitti tungt, begynner nesten å lure på om jeg har feil termin eller noe sant i den dur. Er så vannvitti stor føler jeg. det eneste positive med å ver gravid om sommeren er at man blir vannvitti masse brunere når man er gravid, har merket stor forskjell. Å da føler man seg kanskje litt piggere å penere. Men men...

lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...