Gå til innhold

Sykkelvogn eller sykkelsete?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lykke til, uansett!

Jeg har sete, hamax sleepy basic. Å ha sleepy er stort sett bortkastet, men kanskje sleepy lux ville hatt noe for seg. (med basic detter hodet fram selv i mest bakoverlente stilling). Vi elsker uansett å sykle begge to!

Kunne gjerne hatt vogn også, til bruk i dårlig vær, f.eks. I en vogn kan kan jo ha to barn, og etter hva jeg forstår også helt små barn.

Slenge rmeg på hun over. Her har vi også henger, som begge ungene stor koser seg i. Og veldig praktisk for meg. Slipper å ha handleposene på styret når jeg har vært innom butikken.

Mine foreldre stikker også av med denne når vi er på hytta. For det er vist enklere å sykle enn å dra trillebar til butikken eller bilen. Så for oss er den praktisk til mer enn å frakte unger i.

Vi har et sykkelsete - et gammelt hamax tror jeg. Fungerer helt supert. Det er lettere å sykle med barnet i sete enn i vogn. Da må du trekke vogna i tillegg. Så vi vurderer faktisk om vi kanskje skal kjøpe et sykkelsete til nå som vi har to små. Men vi ender kanskje opp med vogn i tillegg. Lettere hvis man skal ha to med og er alene voksen. Tror ikke jeg ville valgt vogn hvis jeg hadde bare ett barn.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...