2 prinsesser Skrevet 3. april 2006 #1 Skrevet 3. april 2006 lurer på å få noen til å synge en sang for oss i kirka. Noen som har noen forslag til kjærlighets sanger?
anonyminos Skrevet 3. april 2006 #2 Skrevet 3. april 2006 bryan adams- everything i do, i`ll do it for you shania twain- from this moment
*Lucia* Skrevet 3. april 2006 #3 Skrevet 3. april 2006 det vackraste - cecilia vennersten you raise me up - westlife og flere
3b@rnsmor-30* Skrevet 3. april 2006 #4 Skrevet 3. april 2006 jeff buckley- hallelujah (den hadde vi ei vi kjenner til å synge i kirken !!!) halvdan sivertsen - kjærlighetsvisa (den hadda mamma ordna så ei dame kom og sang for oss under middagen)
............. Skrevet 3. april 2006 #5 Skrevet 3. april 2006 Vi skal ha solosang i kirken og skal ha Shania Twains From this moment. Teksten er så passende synes jeg: From This Moment Lyrics by Shania Twain I do swear…that I’ll always be there… I’d give anything and everything and I will always care Trouhg weakness and strength, happiness and sorrow, For better for worse, I will love you With every beat of my heart From this moment…life has begun From this moment…your are the one Right beside you is where i belong From this moment on From this moment…i have been blessed I live only for your happiness And for your love i’d give my last breath From this moment on I give my hand to you with all my heart Can’t wait to live my life with you can’t wait to start You and i will never be apart My dreams came true because of you From this moment…as long as i live I will love you…i promise you this There is nothing…i wouldn’t give From this moment on Oh oh You’re the reason i believe in love And you’re the answer to my prayers from up above All we need is just the two of us My dreams…came true…because of you From…this…moment as long as I live I will love you, i promise you this There is nothing i wouldn’t give From this moment I will love you as long as i live From this moment on
2 prinsesser Skrevet 3. april 2006 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2006 Tusen tusen takk for mange gode forslag!
amce Skrevet 3. april 2006 #7 Skrevet 3. april 2006 lonestar: amazed elton john: can you feel the love tonight
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 3. april 2006 #8 Skrevet 3. april 2006 Om jeg hadde kunnet synge skulle jeg sunget for ham (gjerne ikke i kirka da, hehe) "you make me feel like a natural woman" eller noe sånt. Er det ikke det den heter? Er så elendig på tekster, hihi... )
anaina Skrevet 4. april 2006 #9 Skrevet 4. april 2006 Men fare for å tråkke på noen tær... Jeg syns det er finest å bruke norske/nordiske sanger i kirken, på samme måte som man ikke bruker salmer på engelsk. Så kan man heller ta brudevalsen til en poplåt. Med mindre man har et veldig personlig forhold til dem, syns jeg det er litt småharry med alskens poplåter. Av og til blir det også litt 'feil' når man er vant til én versjon og så får man noen til å synge den til orgelakkompagment i kirken og så blir det nesten en annen sang. En venninne gjorde det, og de sa etterpå at selv om det ble fint nok på sitt vis, ble det liksom ikke "deres" sang likevel. Et annet vennepar av meg er italiafrelste, og de fikk mannen til en venninne som er klassisk sanger til å synge en italiens romantisk middelalderballade, og så stod teksten både på italiensk og oversatt norsk i heftet. En av de fineste solosangene jeg kan tenke meg i et bryllup er Evert Taubes "Så Skimrande var Aldrig Havet". Melodien er litt tricky, så den egner seg ikke til allsang, men den er sterk og nydelig: Så skimrande var aldrig havet och stranden aldrig så befriande, fälten, ängarna och träden, aldrig så vackra och blommorna aldrig så ljuvligt doftande som när du gick vid min sida mot solnedgången, aftonen den underbara, då dina lockar dolde mig för världen, medan du dränkte alla mina sorger, älskling, i din första kyss.
anaina Skrevet 4. april 2006 #10 Skrevet 4. april 2006 http://www.home.no/annikenvilladsen/larsbremnes.html
Anonym bruker Skrevet 7. april 2006 #11 Skrevet 7. april 2006 Jeg ville valgt noe av Ephemera. De har utrolig mange fine kjærlighetssanger! De har gitt ut mange cder, og har ekte, romantisk musikk.Liker det litt bedre enn Celine Dion og slikt jeg da.
............. Skrevet 8. april 2006 #12 Skrevet 8. april 2006 Flere forslag: What a wonderful world av Louis Armstrong er nydelig, også Perfect day av Lou Reed, Barry White med Just the way you are, Kjærlighet av Sissel eller Mysteriet deg av Bjørn Eidsvåg og Lisa Nilsson kanskje?
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 8. april 2006 #13 Skrevet 8. april 2006 all 4 one. i swear:) helt fantstisk=)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 8. april 2006 #14 Skrevet 8. april 2006 og i wanna love you forever... jessica simpson, går an å tone den ned litt:) helt nydelig=)
Starbucks Skrevet 8. april 2006 #15 Skrevet 8. april 2006 Jeg synes at Jahn Teigen sin sang Slå Ring har en utrolig fin tekst. Der er vel ikke noen som tilfeldig har den, husker ikke teksten helt nøyaktig. Kunne tenke meg denne selv i bryllupet vårt i Juni.
♡Lena♡Leon♡Ludvik♡ Skrevet 9. april 2006 #16 Skrevet 9. april 2006 va i kirken i dag ei venninde gifta seg.. der va det ei som sang "only Hope" av Mandy Moore.. då va d rett før mine tårer kom... NYDELIG, rett hjem på pcen å laste den ned gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå