Gå til innhold

Oktober: Noen fra Tønsberg området?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) Er det noen fra Tønsberg området her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann LB81. Jeg er fra Nøtterøy. Er samboer, og har en gutt på snart 2 år. Har foreløpig termin 11 oktober.

Katoes

Skrevet

Hei på dere. Jeg bor på Nøtterøy,mitt første barn. Termin 8 Oktober

Skrevet

Hei!

Jeg er opprinnelig fra Nøtterøy, men bor i Bærum nå. Har termin 2. oktober. Er 28 år. Hvor gamle er dere? :-)

Skrevet

Er innflytter jeg da,flyttet hit i November,er 33 år.

Skrevet

Jeg blir 31 til sommer`n. Fikk første mann rett før jeg ble 29.

Skrevet

Jeg kommer fra Re utenfor Tønsberg. Har en gutt på 2 år og venter nr to, har foreløpig termin 19. oktober.

Skrevet

Jeg bor på Teie, har termin 12. oktober. Har dere tenkt på svangerskapskurs? Kanskje litt tidlig enda, skal sjekke opp mer om det:) Hvordan er formen deres? Er fortsatt veldig kvalm, men skal ikke klage.

Skrevet

Har ikke tenkt meg på svangerskapskurs, men det er sikkert nyttig. Formen er litt opp og ned, har ikke slitt så mye med kvalme, men jeg er fryktelig trøtt, sover så fort jeg får sjans.

Hvordan er det med deg da LB81? :)

Skrevet

hei hei

jeg er fra holmestrand, ikke såå langt unna. foreløpig termin 2 oktober.

Skrevet

hallooo

jeg bor og i Tønsberg. har en som akkurat fylte 2 år, og venter en til i begynnelsen av oktober

Skrevet

hei holmestrand. vi har sammer termin dato så morro. bor forresten i sande jeg da

Skrevet

Vi kunne jo tatt en cafe tur en dag? Hadde vært gøy og blitt kjent med flere gravide:)

Skrevet

Ja det syntes jeg vi absolutt burde gjøre:)

Skrevet

Så sant jeg ikke jobber så blir jeg gjerne med. Hadde vært hyggelig.

Skrevet

Hei, jeg er også fra Tønsberg. Lenge siden jeg har vært her inne, jeg. Men jeg har termin 1. oktober omtrent, og er 33 ennå noen dager...

Treff hadde vært morsomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...