Gå til innhold

Vidunderkur mot kolikk

Anbefalte innlegg

I England bruker de noe som heter GRIPE WATER. Dette er reseptfritt og helt ufarlig. Brukt i lange tider, og er vel like vanlig der som sukkervann, minifom og alle andre remedier vi bruker her. Det var som et mirakel for begge barna til broren min som hadde kolikk! Søk på Gripe water på google.no, første link forteller om hva gripe water er , og man kan kjøpe det gjennom denne nettsiden!! Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4661076-vidunderkur-mot-kolikk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker Gripe Water paa jenta mi (bor i USA) og det har hjulpet masse. Og saa inneholder det bare naturlige ingredientser (fenikkel og ingefaer)

Dersom du kan bestille pass paa at det ikke er noe alkohol i.... Barnelegen min sa flere merker har det tilsatt. Min har det ikke og det er Baby's Bliss Gripe Water... Og jeg tror du kan bestille on-line, bare google navnet saa kommer nok infoen opp.

• 2 måneder senere...

hei hei

lurer på om noen av dere som er bosatt i utlandet kunne kjøpt dette vidundermiddelet for meg?jeg betaler selvsagt på forhånd og for frakt og alt,har ei venninne som var i usa nylig men hun kunne ikke finne det noen plass og de hadde visst sluttet å selge det i butikk der?

har ikke lyst å handle over internett for engelsken min ikke er så god så hvis noen av dere kunne hjelpe hadde det vært supert

klem rolly

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...