Gå til innhold

pco og prøverør??? en uheldig kombinasjon???

Anbefalte innlegg

jeg mener å ha lest at det sjelden blir barn av pco og prøverør.. husker ikke hvor jeg leste det, men.. Kjenner jeg blir kvalm og uggen bare ved tanken. Hvorfor skal det ha noe å si?? Kommer jeg ikke til å ha nytte av prøverør siden jeg har pco??

Jeg ble så deppa nå.. Huff..

Håper noen av dere kan komme med andre opplevelser og si at det jeg har lest ikke stemmer..

det eneste jeg ønsker meg i livet mitt er et lite nurk.. Nå er jeg redd jeg aldri kommer til å få det :(

Fortsetter under...

Fortvil ikke, det har ingenting å si for sjansene dine ved prøverør. Jeg har selv PCO og har spurt både de på Ullevål og den private klinikken i Danmark jeg går til om dette. Begge er helt tydelige på at dette påvirker ikke sjansene dine ved prøverør. Det eneste det vil si er at det kan være vanskeligere å få det til på egenhånd og at en vil trenge et lite puff - og det er jo IVF, et lite puff.

Du skal se det blir nurk på deg også om ikke så alt for lenge!

Lykke til!

Hei!

Jeg ville bare sende deg en liten melding som kanskje kan muntre deg opp. Har selv PCOS, og etter fjerde forsøk er jeg idag 6+3..... Skal på ultralyd den 4.april, og tiden kan ikke gå fort nok!!!

Mannen min har riktignok god kvalitet, men jeg har slitt med overvekt og de i Haugesund maste veldig om det. Det gjorde de ikke i Danmark som vi nå hører til.... Jeg vet om et par der hun har pcos og han var erklært steril - de venter nå nummer to på naturlig måte. Dette etter forsøk både i Norge og Danmark og etter at de hadde adoptert fra Colombia!!!

Så stå på og ikke gi opp! skal se det blir din tur også!!!

Stor klem fra

• 6 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...