Gå til innhold

Gravid igjen :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da blir det en litt tidlig julegave i år - nemlig barn nr 2... Førstemann kom i juli 2005, så vi får to tette, men vi gleder oss veldig :o)

Signerer med anonym siden jeg kun er 5 uker på vei... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj sann!! men gratulerer så mye og lykke til med svangerskap : )

Skrevet

Gratulerer masse!

Lykke til videre i svangerskapet :o)

Skrevet

Gratulerer!! :-) Spennende dette her!! Gleder meg til du offentligjør nicket ditt *hihi* ;-)

Skrevet

Hovedinnlegger:

Takk for det!!! Svangerskapet var planlagt, og vi gleder oss til å få to tette :o)

Skrevet

Vi får også to tette,og det var planlagt.:o)

Snuppa blir 1 år til tirsdag,og jeg har termin 31 oktober.

Gratulerer så mye!!!

Håper du får et flott svangerskap!

Skrevet

Gratulerer! Så heldige dere er.

Men jeg må spørre; ammer du? Jeg har en jente født i juli, og har lyst på 2 tette. Jeg ammer ganske mye enda, så jeg regner med at det vil ta tid før vi lykkes.

Skrevet

gratulerer så masse .. vi prøver på nr 2 nå.. gutten vår er bare 3 mnd men slet i nesten 6 år før vi fikk han så vi håper på en treff igjenn snart...

Skrevet

gratulerer

Skrevet

Åh, så koselig! Minsten her i huset er bare 2 mnd, men jeg vil oxo ha ganske tett....

Savner magen jeg ;)

Lykke til med svangerskapet!

Skrevet

Gratulerer så mye :o) Og lykke til! Vi får vel to barn med omtrent akkurat samme alder vi da, så vi har sikkert noen erfaringer å dele :o) Min første kom også i juli 05, og jeg er 8 uker på vei. Snakk til meg når du ikke er anonym mer da !

Skrevet

Oi, det var fort gjort!

Gratulerer så mykje! Sjølv må eg nesten vente til eg får mensen tilbake etter forrige fødsel - og helst burde eg vore bra i bekkenet igjen. Men eg kjenner at eg begynner å bli verpesjuk igjen ja...

Lykke til vidare i svangerskapet då!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...